|
|||
|
|||
Gestolen! VW golf I cabrio 96-RK-RL
Gestolen! VW golf I cabrio 96-RK-RL
Vannacht (11 op 12 juni 2007) is mijn Golf Cabrio gestolen aan de van Heuven Goedhardlaan te Amstelveen. Kenmerken Auto: VW golf I cabrio Kenteken: 96-RK-RL Kleur: Groen Metallic (kleurnummer LC6U) de auto is recentelijk overgespoten en heeft daardoor nog geen lakschade of steenslag Chasisnummer: WVWZZZ15ZNK006776 Kilometerstand: +/- 139000 Bouwjaar: 1992 Interieur: creme leer interieur van minder dan een jaar oud zonder gebruiksporen. De deurpanelen zijn glad ipv origineel geribbeld Audio: Sony radio/CD speler infinity speaker achter Wielen: originele classicline (geschiedet) wielen met voor Michelin 195/50/ R15 en achter 195/50 R15 Overig: Airco, Nieuwe electrisch bedienbare zonneland cabrioletcap, electrische ramen, trekhaak, CV, stuurbekrachtiging, heldere koplampen, achterlichten wit bven en rood onder, Opvallende kenmerken: - Nieuw creme leer interieur - originele classicline emblemen - Hella mistlampen/verstralers onder de bumper - Strakke achterklep op slot na - Originele volkswagen trekhaak Heb je deze auto ergens gezien sinds 12 juni of is je 1 van de bovenstaande onderdelen aangeboden. Neem dan contact op met 06-24260144 / pieter@grabijn-autoschade.tmfweb.nl . Ik geef een goede beloning! Stuur het rond. Fotos |
|
||||
|
||||
Alweer een slachtoffer !!
Ze blijven maar komen, auto's die gestolen zijn...!! Ik wens je heel veel succes met het terugvinden van deze pracht van een cabrio ! Ik hou mijn oogjes ook open voor je ! |
|
|||
|
|||
Quote:
dank je wel |