|
||||
|
||||
Digifiz
Ik ben op zoek naar een 16V digifiz compleet met de touwtjes i.v.m. inbouw in een golf 3 met KR motor.
Als 't ff kan een beetje in de buurt van utrecht. WIE O WIE KAN MIJ GELUKKIG MAKEN ?????????????????????????????????? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Er stond er laatst een te koop, hier of op VWForum, met 275k op de teller.
|
|||
|
|||
Quote:
Dus nog 25.000km en dan heb je ---.--- erop staan. |
|
||||
|
||||
Dat zei ik ook al in het topic. Vandaar dat ik de km-stand onthouden heb.
Maar je kunt ze wel resetten, moet je alleen wel effe een adresje d'r voor vinden.
|
||||
|
||||
ik heb wel een 8v digifiz liggen met de complete kabelboom van de digifiz en de golf 2 waar hij uit kwam. of wil je perse 8000rpm?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kan geen foto's laten zien want het is nu nog fully under construction... Ik heb hem tot an het laatste boutje gestript. Maar als er weer voortgang geboekt wordt dan zal ik wel een tread aanmaken. @ pedaalemmer : tegen hoeveel geld wil je de digifiz dan ruilen ? Last edited by 1.8 16V TURBO : 25-02-2007 at 15:04. |
|
||||
|
||||
In belgie net over de grens bij Geleen zit een bedrijfje die dat voor je kunnen terugstellen naar nul. Destijds lang naar gezocht maar zij schijnen het te kunnen, blijkbaar niet eenvoudig zoals bij andere digitale tellers wel het geval is
|
||||
|
||||
net over de grens bij Stein zul je bedoelen Marco ,
dit is dat bedrijf: http://www.vastec.be/VASTEC06/VASTECNL/index.htm
|
||||
|
||||
Ik ga van de week bij iemand kijken die hem weg doet voor € 100 helemaal compleet incl. mfa-hendels voor € 100
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja die is het idd, in Maaseik !! Geleen, Stein... 1 pot nat
|
||||
|
||||
Quote:
Vraag wel of ie em werkend aan je kan laten zien, zal niet de eerste zijn die een defecte koopt. Tip, als ie dat niet kan laten zien, laat maar liggen
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, dat zal ik zeker doen .... bedankt voor de tip |