![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Gents,
al een tijd knippert het lampje van de koelvloeistof, net ff gecheckt maar op het vat zit geen aansluiting voor de stekker, dus die kan het niet zijn. Dit is overigens begonnen toen de kop los was geweest. Misschien een sensor maar de knoppen? Vloeistof is normaal namelijk..... laat me weten aub. Ed |
#2
|
|||
|
|||
![]() hmm.. this one is out of my league. Ik heb de auto op dit moment niet thuis en eerlijkheidshalve zou ik zo niet durven zeggen waar die kabel heen loopt.
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Is de massakabel van de cilinderkop nog wel goed? (Heb hetzelfde gehad, en massakabel bleek niet aangesloten)
__________________
- 1981 Audi 100 CD5E ![]() - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() gaat het bekijken
|
#5
|
|||
|
|||
![]() G40 heeft normaal wel peilsensor (schakelaar) in vloeistof-reservoir.
Ligt stekker hiervan niet gewoon los? Brugje tussen de aansluitingen stopt het knipperen van het ledje. Hoe is de constructie precies? 2F G40 blok in Polo 2?
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#6
|
||||
|
||||
![]() ik ga eerst bekijken of ik het op kan lossen alvorens de boel te bruggen.
Ik heb geen idee wat voor bak eraan zit, zal wel op typeplaatje staan. Mn broer heeft er geen tijd meer voor, daarom probeer ik hem te verpatsen voor hem. staat overigens 160dkm op de teller |
#7
|
||||
|
||||
![]() wat voor een motorcode?
__________________
kopbewerking ,pm |