|
|||
|
|||
Losse bedrading kontaktslot Golf 2 1988
Mijn Golf2 van 1988 is gestolen geweest in Amsterdam en ik heb hem nu na 2 weken terug met loshangende bedrading onder het kontaktslot.
Rood = plus Rood-zwart gaat naar startmotor (reeds getest) Geel-zwart is denk ik de accessoire plus 12V die wegvalt tijdens het starten en op kontakt aan de plus 12V hangt.(je hoort relais klikken) Verder zit er nog een dunne grijze draad aan de plug kontakt 30 van het kontaktslot. Functie ? En 2 dunne zwarte draadjes samen aan een autostekertje (waarschijnlijk ook losgetrokken uit kontaktslot). Functie ? Welke aansluiting zorgt dat het rode Ledje van de oliedruk (en waarschijnlijk ook de ontsteekspoel aktiveert) gaat branden (als je de sleutel op kontakt zet) ? Verder is door het stuurslot heen gedraaid, zodat ik het sleutelslot van de stuuras moet verwijderen om te voorkomen dat het stuurslot toevallig het stuur blokkeert, maar dat zal wel lukken. Heb je antwoord op de bedradingsvragen ? |
|
|||
|
|||
Denk dat je het gemakelijkst even langs de sloop moet,en dan een stekker met contactslot moet halen
En heel de handel overzetten |