|
||||
|
||||
resultaat van een middag prullen
voor het prullen:
en na het prullen: |
|
||||
|
||||
Dat ziet er een heel stuk beter uit, moet de mijne ook nog steeds in kleur laten spuiten.
|
||||
|
||||
Voor de geinteresseerde ik heb er binnekort 1tje (of meerdere) te koop
|
|
||||
|
||||
Hoeveel kosten die dingen nou? gewoon uit nieuwsgierigheid, kijken hoeveel geld ik heb bespaard door hem zelf te maken
|
|
||||
|
||||
En hoe ga je de ontgrendeling regelen ?
|
|
||||
|
||||
Ik had nog een toekomstige cross-kadett staan met centrale deurvergrendeling, dus zo´n motortje eruit gesloopt en op mijn achterklepgrendel gezet. dus de achterklep ontgrendeld nou met een knopje op het dashboard, had ik een paar weken geleden al ingebouwd, omdat het klepslot allemaal zat te kutten. was wel een geprul trouwens, om die vergrendeling passend te maken. nu nog een keertje sterkere gasveren erin, dan gaat ie nog automatisch open ook
Last edited by Matheo : 23-04-2004 at 10:21. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nice!
|
|
||||
|
||||
Voorbeeldje, bij Cult kosten ze, ja je leest het goed € 65, bij mij straks € 25.
Nee, ik was er al mee bezig voordat de post van matheo kwam |
|
||||
|
||||
Quote:
Das een mooi prijsje!! ik zal het doorgeven als iemand vraagt waar je zo'n ding kan kopen. volgens mij is daar best een goeie markt voor, van die plastic lijsten enzo.
|
|||
|
|||
haal die ruitenwisser en ruitensproeier dan ook weg...
de ruitenwissermotor zou je kunnen gebruiken om de achterklep te openen... en voor die plastic strip zou ik een doorlopen stukje blik inlassen... ik heb trouwes ook zo'n marsrode golf gehad, hehe mijn eerste ombouwprojektje tijdens mijn leergang als autoschade hersteller..!! effe checke dan?? |
|
||||
|
||||
ja eej... das een werk, dan moet ik die hele klep gaan spuiten...
|
||||
|
||||
zijn er al mensen die hem aanbieden? anders maak ik erzelf ook eentje
|
|
||||
|
||||
Ja, ik heb er 1tje, 25 euro spuitklaar.
Zal morgeavond even een picture maken |