|
|||
|
|||
Wat betekent dat geratel met mijn Polo?
Ik bezit een Polo Fox 33 Kw U9 uit bj. 1990.
Nu wil ik deze Polo verkopen maar weet niet voor hoeveel. Wat is er loos aan de wagen: met een draaiende motor ratelt de versnellingsbak wanneer ik hem in zn achteruit zet en in zn 1 zetten gaat ook niet al te makkelijk. Vraag: is de versnellingsbak kapot of heeft het met de drukgroep te maken? Nog laten repareren of niet? Graag een reactie van jullie |
|
||||
|
||||
ja het kan zijn dat je druklager kapot is.....en vervangen kost al gauw 500euro
|
|
|||
|
|||
Quote:
En hoeveel is die Polo waard inclusief dat geratel? |
|
||||
|
||||
€ 500 voor een druklager ???
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee, dat niet maar als je je complete koppeling laat vervangen wel |
|
||||
|
||||
Complete koppeling vervangen:
Kopeplingssetje; druklager/groep/plaat...€ 150,- arbeidsuren +/- 4...............................€ 160,- .................................................. ....--------- .................................................. ....€ 310,- |
|
||||
|
||||
maar nee, als je het niet zelf kunt is het niet de moeite waard... zelfs in goede staat brengt hij niet gek veel op.
|
||||
|
||||
Precies: een kapotte wagen: wat de gek er voor geeft.
Zit er nog APK op, en is er vooralsnog met de auto te rijden? Ga dan uit van een kratje bier tot 200 euro. Geen APK? Niet echt meer mee te rijden? Doe er een krat bier bij kado!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Stond laatst nog een 'kratje bier' op marktplaats..
|
||||
|
||||
Nouja als het een redelijke wagen is waarvan je weet dat ie nog wel enkele jaartjes mee kan en dat de koppeling het enige probleempje is, dan zou ik hem persoonlijk houden. Je weet wat je eraan hebt...met een "betere/jongere" tweedehands auto weet je dat ook nooit helemaal zeker.
|
|
||||
|
||||
Valt het niemand op dat deze onder luchtgekoeld staat?
Naja goed. Het is niet echt de moeite om dit te LATEN vervangen. Zelf is het goed te doen als je wat ruimte en gereedschap hebt