#1
|
||||
|
||||
Gezocht dropspindels voor 69er t2a
Hey Gasten,
Wie weet waar ik zsm aan een setje (ruil) dropspindels kan komen voor een 69er t2a (van mijn collega) Hij wil ook van zijn t2a tertano look af volgens mij zitten hier op het forum zelfs gasten die ze maken Gr Airhead |
#2
|
||||
|
||||
Een dropped spindel voor een (T2a/T2b) bus is heel anders en ook niet te vergelijken als voor een type1.
Slammed Panel is op het moment de enige die ze maakt, maar zsm kan je vergeten .. ze hebben het momenteel erg druk. Ik wil het best voor je vragen, want ik ben er morgen. O ja, de prijs .. reken op een bedrag van ongeveer 450,- euro
__________________
Alain Quote:
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Goeie gasten die van slammed Panel maar idd altijd druk druk Ik rijd zelf ook met hun spindels opnder mijn 64er panel Doe ze maar de groeten van me (dreadlock) Hans van T2only Ik had eigenlijk gehoopt dat jij ze ook zou maken Is toch ook jou ding dat slammen van bussen en andere remmen en irs assen monteren Ik zag pas dat jij onder mijn eerste t2a panel ook een setje 944 schijven had gemonteerd (bus is nu van Scumbag) En die prijs van €450 die had ik ook al eens te horen gekregen, misschien dan toch maar voor rasterplaten gaan |
#4
|
||||
|
||||
Het "probleem" met rasterplaten of een Foksy adjuster is dat je niet zo extreem laag komt.
De fuseekogels zijn de beperkende factor, waatrdoor bij extreme verlaging ze ook extreem slijten .. jouw oude T2a hangt nu ook op z'n kogels .. de eigenaar wil graag lager, maar dat gaat nu alleen nog maar met dropt spindels. Met de Foksy kun je een centimeter of 10 á 11 zakken, met rasterplaatjes iets meer .. heb zelf bijna 8 jaar met een Foksy rondgereden, zonder problemen. btw, verlaste spindels voor een bus zou ik niet aan beginnen ...
__________________
Alain Quote:
|
#5
|
||||
|
||||
Bij mijn oude t2a was de vooras gewoon verlast en niet met rasterplaten verlaagd En omdat ik hem nog niet laag genoeg vond (kan ook nooit) hebben we volgens mij ook nog wat veren uit het veren paket van de vooras gebroken. En ik meen dat die t2a uiteindelijk 14cm was gezakt Niet slecht voor een jaar of 7 a 8 geleden, toen viel je nog op als je bus verlaagd was C L
Ps inderdaat die fusee's moesten om het jaar worden vernieuwd en het jaar daarop alleen de hoesjes Maar wie laag rijd moet er wat voor over hebben Gr Hans Last edited by airhead : 26-01-2007 at 14:58. |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Lekker is dat....heeft iemand nog een verenpakket van een '68-er T2a vooras liggen? |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
druk met bakkieskoffie drinken zeker |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
lager kan wél, Alain, maar dan alleen bij een '68-er..kijk maar bij deze panel..mijn plannen voor 2008 gaan vorm krijgen http://www.demon-dubs.co.uk/gallery...+Bus/?g2_page=1 |
#9
|
||||
|
||||
mooi hoor .. de bus lekker laag, en jij met je pan tegen het dak aan
__________________
Alain Quote:
|
#10
|
||||
|
||||
Verdomme zeg wat is dat ding laag! Moet je wel een dwerg voor zijn wil je nog in die stoelen passen en iets zien...
|
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Vier inch tubs...is tien centimer..valt wel mee, toch? Ik vind het een geweldige auto (met aangepaste Splitty-vooras). |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Met platte 914 stoelen pak je iig die 10cm weer terug, en ik zei het je al eerder, als je een T2a echt laag wilt hebben zul je een spijlbusvooras moeten monteren. Je 944 remmerij past daar zo weer op Dan zul je achter ook verder omlaag moeten, en ik weet niet of dat straks gaat met je "nieuwe" motor.
__________________
Alain Quote:
|
#13
|
||||
|
||||
Quote:
Wat moet je nu met een nieuw verenpaket.......... als je bus toch niet veert Ook oude Recaro stoelen zonder frame zijn erg laag Meet maar eens het zitvlak tot de onderplaat van de stoel zal niet veel zijn. Ik heb ze in mijn spijl ook zitten omdat ik anders tegen de zoneklep aan kijk. Gr Airhead Last edited by airhead : 31-01-2007 at 13:59. |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Het recept ziet er dus als volgt uit: -versmalde spijlbus vooras (a la Meetlint) -dropped spindels -Foksy adjusters -stuurhuis hoger plaatsen -3 inch tubs -achteras lowered springplates (even hardop dromen). |