![]() |
|
||||
|
||||
![]() Woensdag aanstaande is het weer zover: Aircooled Chill Out in Deventer. Voor de 10e keer en voor de 3e keer in Deventer bij Aircooled.nl.
In april hebben we een aantal nieuwe bezoekers gehad met onder andere een Bril en een niet eerder op de A.C.O. geziene Ovaal. Na woensdag is het weer een maandje wachten, dus weer of geen weer, komt allen vanaf 19.30 - 22.30 uur naar Deventer! Bril: Ovaal: Alle foto's van de vorige A.C.O. vind je hier.
|
||||
|
||||
![]() Ah leuk, daar kan ik anders wel eens heen met mijn pa. Vind tie vast wel even mooi om te zien. Is het gelijk vanaf het begin al mooi/druk? Of stroomt iedereen langzaam binnen? En is dit de vervanger van die in Nijverdal?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Meestal is het direct al wel vrij druk. Mede door de vaste club die bij Aircooled.nl komt. Quote:
Zelfde event, andere locatie!
|
|||
|
|||
![]() ik denk dat ik wel even kom kijken samen met een paar leden van vwteam.... mogen we als watergekoeld clubje ff gezellig op visite komen?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ben d'r bij!
Afhankelijk van 't weer water- of luchtgekoeld.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wij hanteren een WW deurbeleid. Dus ja graag, Watercooled Welcome!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gelukkig maar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is hier nu droog
![]() Als het droog blijft kunnen we veel en mooie rides tegemoet zien. Ook enkele luchtgekoelde exoten hebben aangegeven te willen komen. Geen reden dus om niet te komen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou daar zijn ze dan weer... mijn foto's van de ACO van gisteravond!
We hadden het wel weer naar ons zin. We vertrokken met z'n vieren vanaf ons huis richting Deventer. Daar aangekomen moet ik eerlijk zeggen dat de opkomst iets tegen viel, kleine 30 aircoolers heb ik geteld... (valt me wel tegen van jullie forumers ![]() Hier weer een aantal foto's, ik heb er weer de nodige geupload op www.AirMighty.com ![]() KP en Oskar cruisin' to the Aircooled.nl shop: ![]() Overvieuw: ![]() Barry's early-bay: ![]() Het was weer gezellig... till next time!
|
||||
|
||||
![]() Moeten die kant ook nog eens op, maar elke keer komt er wat tussen
![]() Volgende keer is zeker vlak voor Budel?
|
||||
|
||||
![]() Zo, hier dan ook wat foto's van onze kant. Was erg leuk, en inderdaad minder druk dan verwacht
![]() Respect voor Erwin en Oskar voor de verre trip! Erwin wilde geen vaantje accepteren ![]() Meer foto's in het album en binnenkort op de site. ![]() ![]() ![]() ![]() Ponton showcase op de brug in de shop: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Volgende A.C.O. is inderdaad de woensdag voor Budel: 20 juni.
|
||||
|
||||
![]() enige foto met mn foon gemaakt in deventer:
|