![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb me eigen bedacht en heb het dashboard van de corrado eruit getrokken en het oude terug gezet
![]() van naar ![]() en de schakelaars verplaatst ![]() en heb me nieuwe velgen binnen ![]() ![]() ![]() en ook gelijk me brembo set gemonteerd en kan je zeggen dat ze goed werken ![]() ![]() nu alleen het interieur nog aanpakken en dan hoop ik klaar te zijn |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit! Jammer dat die schakelaars wat minder zijn afgewerkt, in tegenstelling tot de rest...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
goed koop op gelost zo . leuke auto maar dat dash nau nee beetje new mini styl met je km teller in de midden , zou meer kiezen voor de groote naast elkaar kleintjes er om heen knopjes zou mieschien een oplossing zijn om een midden consul te zoeken van elektriese ramen kan je zo 5 knoppen in kwijt ![]() buiten kant van de rally is zeer leuk wielen zijn ook ![]() Last edited by voklswien : 02-05-2007 at 07:24. |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het wel racy staan ,die meters in het dash ,misschien had ik voor een iets elegantere oplossing gekozen voor de schakelaars
![]() ![]() Ook mooie wielen trouwens ,past mooi bij de stijl! Wel één van mijn favoriete rallye's!
|
||||
|
||||
![]() Hele mooi rallye zeg ! Brembo's zijn ook nice
![]() Kan je misschien wat meer foto's posten die ietsje groter zijn van de auto.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb de meters zo geplaatst dat ik alles door het en naast het stuur kan zien en de belangrijkste voor me.
De schakelaars zo gedaan dat je ze niet zo ziet zitten maar wel zo makelijk bij kan. Zal ook wat grotere foto's posten maar ga die dan ff opnieuw maken. ![]() Last edited by Rallye20vtrs : 02-05-2007 at 17:56. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo te zien zit dat console eral in. En die Rallye ziet er goed uit in het wit!
|
||||
|
||||
![]() ja klopt die zit er al in met me elektr. raamschakelaar en daar moet nog meer inkomen uiteindelijk
![]() en alle bedankt voor de reacties ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die van mij is anders jurgen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er netjes uit, en die fotos van de wielen lijken wel bij J&R gemaakt te zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() dat klopt
![]() de velgen heb ik daar gekocht |
|
||||
|
||||
![]() al vast 1 andere foto
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik vind hem super
|
|||
|
|||
![]() Super mooie rallye
![]() ![]() Alleen het dashboard is geen porum ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dashboard is ook niet mijn smaak, maar de Rallye zelf wel!!! Wit is de sjit!
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie auto, goeie kleur~!
dashboard is niet mijn ding, had liever gewoon een netjes en origineel klokkenpaneel erin gehad, maar da's smaak natuurlijk. verder top! |
|
||||
|
||||
![]() Echt een hele mooie rallye en ja dat dasboard hoort er gewoon niet in vind ik maar verder is er niks mis mee
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vind het dashboard zelf wel mooi
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volkomen mee eens ! doen wat je zelf mooi (en praktisch )vind! Anders rijden we straks allemaal met BBS'sen rond .......
![]() Maar dit is echt een zeer mooie rallye! ![]()