|
||||
|
||||
smart banden op 6,5 j 15 inch velgen
zoals de titel luidt. pas dat? heb namelijk 4 vette oldskool melber mercedes velgen gevonden gestraald en wel, die hebben we een keer gehad van iemand een jaar of 6 geleden, dus nu nog adapters en banden voor wienig
ik hoor t wel |
|
||||
|
||||
komen ook op mn bbsjes 6.5 j dus dat gaat zeker passen
|
|
||||
|
||||
Quote:
wat is die exacte maat van die bandjes ik neem aan de achterste is dat 196/55/15 ofzo? |
|
||||
|
||||
175/55/15 alle 4
|
|
||||
|
||||
oke chill dan kan ik op jacht ik zal ook nog wel een fotootje maken van de rims maar krijg ze helaas niet op de pc, maar daar wordt aan gewerkt
|
|
||||
|
||||
mn banden komen er binnen een maand op dus
|
|
||||
|
||||
wat is de steek ?? en waar moet de steek naartoe??
|
|
||||
|
||||
bij leon (volksaddiction) kan je die banden eventueel krijgen 4 stuks voor 100€
|
|
||||
|
||||
cabrio16v: de steek van de velg weet ik niet, moet ik nog ff uitvissen ze komen van een mercedes af wel 5 gaats en ze moeten op mijn cabrio 1 dus 4x100
baseknot: bedankt maar ik zal eerst eens verder gaan met de resto van de cabrio en dan de velgen mooi maken dat iets van randjes polijsten en rest zilver ofzo helemaal polijsten is ook vet maar geen beginnen aan |
|
||||
|
||||
Mercedes is 5 x 112
|
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt maar dat zag ik net ook op een andere thread en dara stond ook onder dat van 4x100 naar5x112 niet gaat klopt dat? |
|
||||
|
||||
staan die smart banden wel wat plat op 7j 15inch ?
|
||||
|
||||
zou het niet weten gewoon ff eentj proberen
|
|
||||
|
||||
idd gewoon proberen je moet t toch zien want t kan altijd raar aanpakken
|
|
||||
|
||||
Quote:
Er is een vrij bekende maat die niet kan, weet niet zeker of het deze is... @ Bauke: kan je van 5 x 112 (merry) naar 5 x ? (volvo...ik geloof 120 ofzo)
|
||||
|
||||
dat maakt me niet uit als van 4x100 naar 5x112 maar wel kan
|
|
||||
|
||||
eindelijk de foto's
hopelijk doen ze het nu wel
Last edited by franklincabrio'79 : 20-05-2005 at 09:49. |
|
|||
|
|||
je kan niet doorlinken vanuit je hotmail inbox... ff hier op het forum uploaden dus!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja ik zit op school ik zal t ff proberen |
|
||||
|
||||
jullie reactie?