|
||||
|
||||
Nieuwe aanwinst (oldskool)Golf 2
Met dank aan Kiwi-gti voor het redden van deze prachtige auto!
[IMG] [/IMG] Wij hebben de golf gekocht als nieuwe daily! Was niet van plan om er veel aan te veranderen kwa uiterlijk.(vind de oldskool stijl van de auto zo prima!) Ondertussen is er een Westmoreland front onderweg vanuit onze ooster buren. Verder wil ik wel de motorruimte wat oprissen is nu nog een beetje smutzig! Ik zal de veranderingen tussendoor wel posten. Mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik het graag! grtz [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
hij is vet hoor
|
||||
|
||||
Misschien nog een setje Amirikaanse smalle bumpers erop, en dat westmoreland front zal hem niet misstaan denk ik zo, ik vindt dit echt een mooie auto..
gr ronnie en veel succes..
|
||||
|
||||
Het begin is gemaakt
Het begin is gemaakt!!
Eerst het groffe werk, na een uurtje of 2 en 2 bussen cleaner al wat resultaat te zien! ik den beginne! de kwaliteit van de foto is niet zo goed, maar begint al ergens op te lijken! vies iets schoner zal nog wel een paar keer een avond poetsen zijn, maar dan heb je ook wat! Last edited by retrocaddy : 23-06-2008 at 22:20. |
|
||||
|
||||
zo dan, die heeft de kap dichtgehouden op w-see
|
||||
|
||||
Hij staat trouwens in goed gezelschap!
Last edited by retrocaddy : 24-06-2008 at 00:34. |
|
||||
|
||||
Gaaf ding zeg! En stoere velgen! Zag em wel op dub05 staan kan dat?
|
||||
|
||||
Jep, Bram was op Dub05. Leuk bakkie idd! Zeg Bram hoe staat het met je huis?
|