![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo
Ik ben op zoek naar foto's van mk 2 met C2 s eronder, en weet iemand welke maten de c2's allemaal in geleverd zijn, alleen 16 " ![]() Groeten Coen |
|
|||
|
|||
![]() even de search functie gebruiken !!
|
||||
|
||||
![]() ![]() Mijn gebakkie. Kon erg laag door de 6j's voor. Alleen in 16 inch geleverd.
|
||||
|
||||
![]() In duitsland rijd Rossie rond die had ook c2 er onder..... zal eens ff kijken was voor mij altijd de type 2 om naar te kijken....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk dit bedoel ik.......... als je het doet moet je het goed doen
![]() ![]() En laag...... ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ joossie: Holy f...! hele dikke golf 2! zijn er nog meer foto's?
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight ![]() Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 11-01-2007 at 00:04. |
|
||||
|
||||
![]() D'r is hier op het forum ook nog een gele (volvo kleur) Golf 2 met C2's... Volgens mij van Melly ofzo.
![]() En heeft Tommy naast z'n cookies geen C2's onder z'n 1300 gehad?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() of kijk op www.airless-riders.de en kijk bij rossi ook even de filmpjes bekijken je weet niet wat je ziet..... en hoe die gasten rijden ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Me oude C2`s onder de ex golf van een maatje, golf is inmiddels al gestript, en velgen waren verhuisd naar vwjean en ondertussen weer door verkocht Jammer dat op de 2e foto de lekkere rand v/d achterste velgen niet goed te zien... setje was 7 en 9 breed ![]() Fotos van die zwarte golf zijn trouwens geen C2`s ![]() ![]() ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by ventastic : 11-01-2007 at 02:06. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tnx ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() En wat dacht je van deze.....
![]()
|
||||
|
||||
![]() nog een topper!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik vind die hardstyle ook wel heel dik zeg
|
|
||||
|
||||
![]() Let wel op heh, het zijn niet allemaal porsche C2 velgen, alle zwarte golfjes hebben er geen C2's onder..
|
|
||||
|
||||
![]() Die achteras van die hardstyle....
wiew! ooit filmpje van gezien en er waren soort van schuine adapters tussen gezet om die schuine look te krijgen.... ff hard gespeurd op me pc om dat filmpje te vinden maar helaas.... anders had ik het filmpje online gezet
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() mega dik ja.
zou er ook een aanhanger achter kunnen zonder aanlopen hehe
|
||||
|
||||
![]() Quote:
schuine astappen? ze staan weleens op ebay, wist niet dat het zoon extreem effect gaf. adapter word lastig als je gaat rijden.... onder die zwarten clubsport?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
adapter tussen je achteras en astap... ![]() een deel is "ClubSport" idd.... mijne toen ook: ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |