|
||||
|
||||
Polo 1F erbij gekocht
Hee mensen.
Ik heb sinds vandaag een polo 1f erbij. Ofja nog niet echt erbij ik moet hem nog even ophalen komende week maar heb de auto wel al betaalt en op naam staan De auto was nog verrassend hard. Jammer genoeg heb ik er geen foto`s van gemaakt omdat ik het toestel vergeten was maar heb nog wel een foto van de vorige eigenaar bij de papieren zitten daar zal ik nog even een foto van maken en erbij posten. gr
|
|||
|
|||
jij zit volgens mij ook wel ruim in je auto's !?
waar blijven die foto's !? gr. Martijn
|
||||
|
||||
Haha ja ik had er eigenlijk 2 tegelijk gekocht maar 1 daarvan heeft een vriend van mij nu gekocht.
Foto`s heb ik nog niet gemaakt jammer genoeg ik heb alleen 1 foto van de vorige eigenaar bij de papieren zitten en daar zal ik vanavond weer even een foto van maken en erbij zetten de rest volgt volgende week een keer. gr
|
||||
|
||||
Hier even een foto van een fototje Dus niet echt scherp.
Hier nog van de laatste 4jaar de APK papieren dus ik weet precies wat er allemaal aan gedaan is. en dan nog de foto van de advertenie. Meer foto`s heb ik nog niet jammer genoeg maarja die komen snel. Gr
|
||||
|
||||
leuk leuk leuk....13" cosmics eronder, verlagen, klaar
|
||||
|
||||
Ja ik moet er achter nog wel een nieuw wielrandje in zetten en verder spuit ik hem zowiezo een keer opnieuw over in de originele kleur.
Verder een beetje verlagen een een paar leuke velgjes er onder ja. En dan de golf de deur uit want ik heb nu een beetje veel auto`s eigenlijk.
|
||||
|
||||
en alweer een leuke polo
|
|
|||
|
|||
net dingetje!! en wat een wagenpark heb je kerel...
|
|
||||
|
||||
Geld teveel denk ik
Al zijn er wel 3 een oldtimer dus qua geld maak dat veel goed Maar wel een leuk dingetje
http://www.cartuningsociety.com Volkswagen Polo II Coupé 1990 Volkswagen Polo IIF Coupé 1994 Volkswagen Jetta II 1.6 Automaat 1987 Seat Exeo TSI 2011 Last edited by AryX : 17-02-2008 at 11:05. |
|
||||
|
||||
een hele leuke polo arno!
|
||||
|
||||
Dank u dank u heren!!!!
Ik heb geen geld zat hoor. Veel van mijn auto`s die ik heb of heb gehad waren net zo duur als de radio die er in zat Dussss..... Het is gewoon geluk hebben, goed zoeken en goed handelen denk ik En de duurder auto die heb of heb gehad koop ik ook niet voor 12.000 euro als waarvoor ze op internet staan he. Ik ben schadehersteller dus ik koop een mooie schade auto voor mezelf en maak die weer mooi op. Zo bespaar ik heel veel geld. gr
|
||||
|
||||
Ik ga hem misschien dinsdag al ophalen. (hoop het iniedergeval)
Nog ff een vraagje: Toen ik gister bij de auto was en onder de motorkap keek zag ik dat hij een beetje olie lekte en dat er het een en ander gerommelt was met taireps. Stel dat het blokje nou niks is en ik er een ander blokje in ga leggen is het dan veel werk om een 1300 blokje van een polo 2 er in te hangen of is dat gewoon een kwestie van schroeven. Ik vraag me af of ik motorsteunen moet aanpassen ofzo. Wat ik me kan herinneren van dat coupetje wat heb staan dat het blok redelijk het zelfde was toen hij er nog in hing. Maar vraag me gewoon even af of het heel veel werk zou zijn of niet. Gr
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit. Ook de (orginele) kleur staat hem goed. Leuke velgen er onder (13 inch ATS bv.) en verlagen en je hebt al een heel leuke auto.
Ps. andere velgen mag ook hoor. Post dan maar weer wat foto's.
|
||||
|
||||
Ik vond de kleur zelf juist iets minder maarja hou hem wel de originele kleur.
ATSjes het ik nog liggen dus die komen er waarschijnlijk onder ja. verder weet ik het nog niet zal hem eerst maar eens naar huis halen en heel goed bekijken. gr
|
||||
|
||||
Quote:
Ey Kloeze zoek je ruzie ... Heb velgjes zat liggen, dus kan zo weer wisselen...
|
||||
|
||||
Makkelijk een schuur vol met velgen of niet?
Zoveel heb ik er niet dus het worden gewoon de ATSjes waarschijnlijk.
|
||||
|
||||
hier even een paar foto`s. ik heb hem dus thuis
en de rotte wielrandjes. gr
|
||||
|
||||
valt nog reuze mee die carosserie, alleen die wilkasten.. verder kan ik op de foto's niet echt roest vinden..
|
||||
|
||||
Nee klopt ik heb ook slechtere gezien hoor.
De achterklep is trouwens ook niet zo goed . Vanmiddag ga ik even verder kijken of ik nog meer tegen kom. gr
|
||||
|
||||
en nog een paar foto`s
Verder wil het motortje nog niet starten maar dat komt vast gauw goed hoop ik