![]() |
|
||||
|
||||
![]() wie kan mij vertellen hoe ik een fotootje onder mijn naam kan plaatsen ik krijg het niet voor elkaar?? wie kan mij helpen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jij bedoelt een z.g. avatar, gewoon een foto of afbeelding verkleinen met een fotobewerkingsprogramma (ik b.v. heb "Adobe photoshop"), zolang tot dat de foto of afbeelding de vereiste afmetingen heeft.
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat AudiVWfreak moeilijkheden heeft om een avatar uberhaupt te plaatsen. Dat kan (bijvoorbeeld) via Quick links/Edit Avatar.
|
||||
|
||||
![]() bij mij lukt het ook niet ik kan verkleinen wat ik wil maar het lukt niet om het er bij tekrijgen hij blijft zeggen dat hij tegroot blijft snap er nix van
|
|
||||
|
||||
![]() Moet je het fotootje op een webspace zetten, photobucket of iets dergelijks. En dan de link geven in plaats van een foto uploaden op het forum. Je hebt namelijk beide keuzes.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan gewoon doorgaan tot het niet meer te groot is, heb ik ook zo gedaan, ik kreeg het pas na een jaar(!) voor elkaar om een avatar te plaatsen. zag nu pas ![]()
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 14-01-2007 at 11:39. |
|
||||
|
||||
![]() ja dat heb ik dan snel gedaan haha
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
even, nádat ik mijn post had veranderd had je hem weer weg, maar nu staat die er, hopenlijk definitief?
|
||||
|
||||
![]() dat heb je snel door
|
|
||||
|
||||
![]() die van mij doet het ook maar wel heel klein!!
|
|
||||
|
||||
![]() Dan weer een beetje aanpassen!
|
||||
|
||||
![]() blijft klein
|
|
||||
|
||||
![]() Nu vergroten...
|
||||
|
||||
![]() we zullen door gaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() oefening baard kunst toch!!
|
|
||||
|
||||
![]() Hier kun je je avatar wijzigen of toevoegen. Je kunt kiezen om een avatar te gebruiken die al ergens op het internet gehost staat (vul het adres van het plaatje in onder 'Enter Avatar URL:' of om een plaatje te uploaden.
De maximale afmeting van een avatar is 100 x 50 pixels met een maximale grootte van 19.5 kB.
|
||||
|
||||
![]() Niet begrepen wat ik zei? Misschien doe jij het beter Stijn.
|
||||
|
||||
![]() ik snap hem nu ook
![]()