|
|||
|
|||
standaard hoogte golf 1 gti
Onlangs heb ik me een Golf 1 gti gekocht en deze is verlaagd, nu zou ik graag weten hoeveel deze is verlaagd. weet iemand wat de hoogte is van de standaard voor en achterveren van een golf 1 gti?
de verlaging die er nu onderzit is van apex en het zijn gele veren. |
|
||||
|
||||
Foto's?????
Ben jij trouwens dezelde gubbels die op het 1e van Noorbeek voetbald?? |
|
|||
|
|||
Grootste hoogte 1 meter en 39.5 cm van de golf GTI 1
|
|
|||
|
|||
ik bedoelde eigenlijk de lengte van de oriniele veren, maar hier kan ik ook al iets mee.
@dekilo: ik heb jammer genoeg nog geen foto's maar die komen een van dezer dagen wel, ikzelf speel niet op het eerste van noorbeek, mijn broer wel. maar er spelen meerdere met de naam gubbels op het 1e. |
|
|||
|
|||
Quote:
Sorry dat ik even verderga met de offtopic, maar hoe heet jij met de voornaam? ikzelf kom uit Eijsden en ken bv Serve Gubbels uit Noorbeek, die zit bij mij op school in Heerlen (HTS). Ben es benieuwd naar je GTI, zou graag een keer komen kijken, aangezien ik toch in de buurt woon! groeten, Dennis D |
|
||||
|
||||
Is het niet makkelijker om de serienummers van je apex onderstel op te schrijven ( staan vaak op je veren en evt. schokdempers ) en dan gewoon even op te zoeken hoeveel de verlaging van die set is?
|
|
||||
|
||||
volgens mij staat de gti 1.5 cm lager, bij de voorste veerpoten zitten de onderste schotels (waar de veer op staat) 1.5cm verder naar onder dan de gewone golf 1,
dus als jij weet hoe hoog/laag een gewone staat
golf 1 '75 (1100) golf 1 '76 (1100) golf 1 '78 (1600) golf 1 '83 (1800 gti) golf 1 '83 (1100) Last edited by Goldfinger : 26-01-2007 at 21:27. |
|
|||
|
|||
bedankt voor de info, ik zal eens kijken op het onderstel
@sjoes 85: serve gubbels is mijn broer, zelf zit ik ook op de hts in heerlen. |
|
|||
|
|||
Quote:
dan ben jij Arno, toch? ik zou graag eens komen kijken naar je GTI! laat maar ff weten wat je drvan denkt. groeten, Dennis |