|
|||
|
|||
Carbon motorkap
Hallo allen, kan iemand mij misschien helpen aan een carbon motor kap voor mijn golf 1?
Ik ben ook met smacht op zoek naar andere plaat delen die van polyester gemaakt zijn of iets anders dat gewicht bespaart. Als iemand iets weet hoor ik dat graag, al vast bedankt. Skippy 16v |
|
||||
|
||||
wil je een echt carbonnen motorkap of een carbonlook.
echt goed carbonnen motorkapje kost rond de 1650 euro bij ceemo
|
||||
|
||||
Quote:
Hij wil toch gewicht kwijt nou dat voelt hij gelijk in zijn portemonee...... Ma ff serieus anders K-tech in duitsland dit zijn de prijzen: Motorhaube Golf I Sandwichbauw. 941,00 €
Heckklappe Golf I 778,00 €
Voor die prijs van hierboven heb je daar een motorkap en achterklep. |
|
||||
|
||||
die van k-tech zijn met stalen binnenwerk.. dus gewoon carbon over een bestaande kap zeg maar
|
||||
|
||||
Quote:
Oké dat wist ik niet |
|
|||
|
|||
Thnx voor de info mare heb net even gekeken bij ceemo, ik ga dan toch denk ik maar bij k-tech bestellen.
Als er nog sugesties zijn hoor ik het wel thanx |
|
||||
|
||||
Eerst zeg je dat je gewicht wil besparen en nu wil je een gewone motorkap kopen waar een lap carbon op zit Daar wordt de auto alleen maar zwaarder van.
Ben je trouwens wie ik denk dat je bent ? Met de skippy sticker achterop de Golf1 |
|
||||
|
||||
ach, gaat puur om de looks toch? je golf zal er niet harder van gaan rijden.... en de gewichtsbesparing is minimaal denk ik
|
|
|||
|
|||
Quote:
Yep ik ben het lieuwe, Amar van het IVA. Wat die motorkap betreft heb die gasten van k-teck een mail gestuurt en gevraagt of ze een kap van carbon hebben. Ik ben dus op zoek naar een complete carbon kap en geen overtrek of iets wil namelijk naar de ongeveer 650kg. Ben een nieuwe motor aan het bouwen voor mijn golfje dus skippy krijgt een geheel nieuwe setup verwacht zo rond juni klaar te zijn met de motor. Last edited by Skippy_16v : 06-01-2007 at 19:17. |
|
||||
|
||||
Klinkt goed allemaal .. je zit hier iig wel op het goeie forum Open een keer een topic @ watergekoelde projecten met wat info en (bij voorkeur veel) foto`s (meeste mensen hier zijn wel aardig fotogeil).
|
|
||||
|
||||
Je hebt tog ook van die polyester motorkappen voor de golf1?
Die zijn ook een stuk lichter dan orgineel. Heb alleen geen idee waar je die kan bestellen... |
|
||||
|
||||
Op ebay.de zit een een tjechisch bedrijf die veel vw plaatwerk van kunstof namaken voor gewichtsbesparing, prijzen vallen goed mee....
|
||||
|
||||
je kunt toch ook de verstevigingen aan de onderkant vd motorkap weglaten. Doet een kennis van mij ook met z'n rally-auto. Die heeft ook de verstevigingen vd motorkap en het kofferdeksel verwijderd.
|
|
|||
|
|||
Ik zal binnenkort een topic openen met foto's.
Een poly kap is ook wel goed maar ben bang dat die snel kapot zal gaan. Ga volgend jaar weer 1/4 mile drag racen met skippy dus wil ik dit jaar bouwen en testen. Dus vandaar dat ik ongeveer 650kg wil en carbon wil gebruiken, kost geld maar is het zeker waard. Ik zal snel foto's plaatsen van het bouw proces zodat jullie het kunnen volgen, alvast bedankt voor jullie suport thanx. Amar |
|
||||
|
||||
Moet je eens naar de school waar Lieuwe en ik op zitten komen! Daar kunnen ze je bij het motorraceteam wel helpen! Ik heb ook nog wat ideeën voor onder de motorkap die ik hopelijk met hulp van dat team kan realiseren. De school heet: HTS Autotechniek te Arnhem.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zou ik leuk vinden, laat me even weten waneer er een info dag is of iets dan kom ik zeker langs, alle hulp is welkom en ik sta altijd open voor motortechnische info. Amar |