|
||||
|
||||
Yokohama S.drive banden ?
Zat vandaag wat op autobandenmarkt te kijken, omdat ik dit jaar andere banden wil op mijn BBS velgen. Kwam toen de Yokohama S.drive band tegen. Beetje de topklasse van Yokohama zo te lezen op internet en de band is in 2006 geintroduceerd (vol met nieuwe innovatieve technieken ? ). Vind het ook een erg mooie band om te zien. Zijn er mensen hier die er meer over gehoord hebben of zelf ervaring met deze band hebben ?
Ik kan natuurlijk ook lekker veilig doen en een set SP9000`s halen |
|
||||
|
||||
Ik heb ook Yokohama's alleen wat ouder type. Prima band!
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook yokohama's ,wel een ander type (de a539) maar ben er erg tevreden over ,zeer goede grip ,mooi stil ,en een mooie look!
deze dus . Maar de S.drive lijkt ook niet verkeerd! En ook zeker een mooie band om te zien . Wat ik ideaal vind aan het type wat ik heb is dat ze mooi smal vallen ,dus lijkt de band velg combi vaak net even wat mooier!
|
||||
|
||||
O ja ,als de yoko's vervangen worden ,zal misschien dit
type er voor in de plaats komen de yokohama prada ,al zijn ze momenteel nog niet leverbaar in europa.
|
||||
|
||||
Ik wil ook wel dat ze wat smal vallen op mijn 8j`s, zodat ik wat lager kan Of ik laat een stukje van het hart draaien dat de velg wat meer naar binnen komt. Die A539`s vind ik ook wel mooie banden .. lijkt mij dat die S.drive`s dan niet slechter zijn. Die Prada`s zien er ook niet slecht uit, maar zullen wel een aardige duit gaan kosten ?
Wachten op de eerste persoon die zich meldt met s.drive ervaring |