|
||||
|
||||
WEL een Jetta treffen 2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mensen,
de geruchte deden de ronde dat Gevelsberg Jetta treffen 2007 niet doorging. Ik heb regelmatig contact met Peter Lorenz, hoofdorganisator van Treffen. Die bevestigde zojuist dat er GEEN Jetta treffen 2007 komt vanwege het gebrek aan tijd. Ik baal eerlijk gezegd behoorlijk Plannen om een eigen Jetta Treffen NL editie te organiseren dan maar? Groeten Johan Last edited by Jetta MaNiA : 06-01-2007 at 10:09. |
|
|||
|
|||
in fryslan dan maar .............de lucht koelers gaan toch naar rijperkerk
|
|
||||
|
||||
Jetta Treffen NL lijkt me
wel lachen Echter heb ik het straks zelf weer te druk met de organisatie van onze MK1 Treffen in Assen En daarbij komt dat van ons uit alleen ik en mijn zussie kunnen komen met de bolide... Wat ook jammer is. |
|
||||
|
||||
WAT!!!! Geen jetta treffen!!!!!
Gewoon met z´n allen die gast mailen ! Moet ie maar tijd maken! Was 2 jaar terug immers een Uber meeting!!! Zou wel erg jammer zijn ,zou echt een hoogtepunt moeten worden dit jaar voor de jetta fanaten onder ons! Ik zal hem ook maar eens mailen!
|
||||
|
||||
Zou toch zonde zijn als dit
niet door ging! Op de website staat het nog wel ,met datum.... www.jetta-treffen.de
|
||||
|
||||
Jammer, had er ook al over gelezen/gehoord. Dus geen Novotel @ Wuppertal dit keer...
|
||||
|
||||
Heb zonet al een mail gestuurd ,in m'n beste duits
dus we wachten af!
|
||||
|
||||
Schade man!
dat was nog eens een geslaagde meeting! |
|
||||
|
||||
Dit ontving ik eerder vandaag...
Ronduit schandalig dat een meeting die zo enorm gewaardeerd word zo lang op zich moet laten wachten. Vanaf 2005 tot en met 2008 is hopeloos lang! ------------------------------------------- Hallo Johan, es wird leider keine CD geben! Haben alles versucht, aber es klappt nicht! Schuld daran sind mehrere Dinge: Ich war sehr lange krank und dann ist mein PC defekt gewesen (Festplatte) und die Daten waren weg! Ich habe versucht die Originalfilme von Kollegen zu besorgen, aber die hatten die leider auch schon überspielt - Sorry! Die einzige Möglichkeit wäre, dass ich dir die BILDER zu einer Art Film zusammenstelle (mit Magixx) und die dann überblenden lasse und nachvertonen - wäre das OK??? Schick mir dann deine Adresse, dann kann ich dir die CD schicken, wärst dann der einzige der die hat! Nein, es wird 2007 KEIN Jetta-Treffen geben. Das liegt daran, das 2 von den 3 Organisatoren (Ich und der Henrik!) keine Zeit haben, da wir wieder Vorsitzende in unserem Club und vorsitzende des Verband West sind und da hängt ne Menge Arbeit dran! Vielleicht 2008 wieder, aber das ist noch nicht sicher!!! Grüsse sendet Peter |
|
||||
|
||||
Hey (V)Folks
heb mss goed nieuws voorvelen.... Er zou toch een Jetta-meeting komen in 2007 De duitse Jetta IG (www.jetta-ig.de) wil een treffen doen ter vervanging van het Jetta-treffen dat weg valt... Datum staat nog niet vast hou jullie op de hoogte..... Greetz Jettameister |
|
||||
|
||||
Tot 99% staat het vast dat het Jettatreffen in Augustus zou zijn