![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gistermiddag, op de A2,rond 15:00 / 15:30 bij knooppunt empel, Golf II GTI, Edtition, volgens mij een 16V, en of donkerblauw of zwart.
Ging er bij de afslag veghel vanaf, om vervolgens het viaduct onderdoor te rijden, en de a2 weer in de andere richting op te rijden.... Was een nette auto......bekende? (oh ja, niet echt details gezien van de auto, reed nogal stevig door ![]() |
|
||||
|
||||
![]() was dat niet Gert in mijn bak??
|
|
||||
|
||||
![]() nee, zovel herrie kwam er niet uit...heheheh....en er zaten geen corrado lampies in...
|
|
||||
|
||||
![]() nog wat mafs gezien...
afgelopen donderdag bij de HES in Rotterdam, om een uur of half5 stond in de file van het werkverkeer een rode vale golf 2, ouwe deuren, leuke dame erin. zwarte dikke bumpers.. maar uit de voorbumper was de helft weggezaagd en een ENORME intercooler bevestigd... kwam aardig geluid uit ook, en elke keer als ze 10 meter kon opschuiven in de file zette ze de motor weer uit. en vanochtend half 9 hier in rotterdam ook. een dusty mauve golf3 GTD met speedfactory stickers op de zijramen en een team de kempen nummerplaathouder. blonde dame erin.... niet een extreme auto, maar vond hem opvallend ver van huis
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend op de A13 richting Rotterdam dikke zwarte Golf II 16v mooi ding joh !
ps : was ik zelf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag rond 17:00 uur zag ik een golfje 2 pickup..ik kon nog net mijn camera pakken...maar net geen goeie foto kunnen maken dit is de duidelijkste
kennen jullie hem? |
|
||||
|
||||
![]() de andere foto:
|
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen 7:40 bovenaan de afrit Barneveld noord van de snelweg (A30)
Zilvergrijze Audi 50 /Volkswagen Polo 1.. De persoon in de auto kwam mij wel bekend voor, maar wie het was ??? Was jij dat niet Serge? |
|
||||
|
||||
![]() Vorige week vrijdag, blauw witte T1, op het parkeerterrein bij Deloitte en Touche in den Bosch, heeft er de hele middag gestaan...
Vanmorgen, A59 den bosch - waalwijk, helios blauwe Mk1 cabrio, quartett uitvoering, met zwarte sonneland kap. En in tilburg, aan de prof. Cobbenhagenlaan, donkerblauwe Mk1 met heldere witte achterlichten (groot model), staat daar wel vaker geparkeerd volgens mij..... Last edited by Christiaan : 26-03-2004 at 12:09. |
|
||||
|
||||
![]() vorige week vrijdag of donderdag weet het niet precies meer.
een grijze panoramabus op de A29 richting zuidplein.
|
||||
|
||||
![]() Het word echt tijd dat jullie een digicam in je auto neerleggen..als ik zo allemaal hoor wat jullie tegen komen..mag best wel fotootje van gemaakt worden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() misschien bekent in jullie oren..
maar een rstdi? |
|
||||
|
||||
![]() Gespot: Woensdag 24 Maart, tegen 7'en-en in de avond.
Golf 4 Variant TDI (rooie D en I), 4 motion.. Afslag 'A50 -> A50/A12' vanaf t noorden (Apeldoorn) richting 'Utrecht / 's Hertogenbosch'... 'Dutchman' kapsel, maar dan langer (Sieb van de kast) als bijrijder.. maar die was het niet... Wilde (en ging) me voor de bocht voorbij.... heb daarna nog even gezwaaid toen ik weer voorbij kwam..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
just a sticker... ![]() Zag laatst trouwens "S16" (meen ik.. iig. een "S" i.c.m. een cijfer) achterop een Golf type IV staan.. Ori "chroom-VW-letters" leek het... never seen before, is dat een type..? ![]() Of zou er een Oettinger 16S in gelegen hebben? ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() hij had dat rs tdi ook in zijn voorgrill staan maar ik dacht al dat het dikke fake was..
|
|
||||
|
||||
![]() S in (s)chroom is verkrijgbaar uit de combi 'transporter' of 'shara'
16 Souppapes :-)
|
|
||||
|
||||
![]() rs kun je zo loskopen bij de ford dealer
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
heet was duidelijk S16.... misschien een S van Sharan, en 16, van een 1.6 maar dat lijkt me sterk...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Ik kom aardig wat tegen, zal de cam eens in de bus leggen.
|
|
||||
|
||||
![]() die 1 en die 6 zijn ook gewoon losse letters en die punt ook bij type IV Dus als je ze netjes opplakt lijkt het 16.