|
||||
|
||||
audi 80 1600 diesel van 84 te koop
hey
zoals titel dus zegt verkoop ik men audike,staan nu 209.690 km op en is nog steeds zuinig, een 800 a 900 km met een volle bak :-D reden verkoop: firmawagen gebruik em als daily wagen (tegenwoordig meer niet dan wel), heeft me nooit in de steek gelaten, heb er een jaar mee gereden . hij start altijd direct en zonder problemen, is enorm vinnig en bolt lekker, motor is volledig ok alsook de carosserie, op een roestplekske (op te schuren) op de chauffeursdeur, 2 "blutskes" (gewoon uitduwen), lak heeft aandacht nodig gewoon de originele veren eronder en keuring khad gedacht een 1200 euriekes of DEFTIG BOD, RUIL TEGEN GOLF 1 DAK DIRECT ALS DAILY KAN INSCHRIJVEN KAN OOK,WEL VOLLEDIG IN ORDE,KAN OOK voor ik em vorig jaar op de baan zette wel wa dingskes gedaan zoals: -perfecte batterij -perfecte bandjes -distributieriem (is preventief vervangen) -kleppendekseldichting (is preventief vervangen) -alternatorriem vervangen -voorste remblokken een 2 maand gleden vervangen -uitlaat (tussenpot, jaartje oud) -steekt ander carterpan onder (vorige lekte,krijg je er ook bij,misschien reviseren)en de dichting is toen vervangen -hallogeenlampjes gestoken vooraan -zwarte sky hoedenplank steekt erin en krijgt originele erbij -ligt sirieus laag nu, enkel verlagingsveren nu, originele veren krijg je erbij -steekt houten stuurke in nu (origineel stuur er ook bij) -stond trekhaak op toen ik em kocht (krijg je er ook bij) -spoiler eronder gestoken vooraan -zelfgepolierde raamranden (nog ééns over te gaan) -VDO meterkes (momenteel nog ni aangesloten,blijven er enkel in bij een deftig bod) greetz Ronald |
|
||||
|
||||
komaan hé mannen, beestig goe bakske zene, ni aan twijfelen
|
|
||||
|
||||
hop
|
|
||||
|
||||
hopsa plopsa
|
|
||||
|
||||
Nog één Week Te Koop En Anders Hou Ik Em !!!
|
|
||||
|
||||
hoplaaaaaaaaa
|