|
|||
|
|||
interesse peiling glasparelstralen
ik kan eindelijk weer stralen!!!
dus als er mensen zijn die (nu alleen nog kleine delen) gestraald willen hebben alles gebeurd met glasparel dus nagenoeg polijstklaar polijsten daarna behort ook tot de mogelijkheden. ik ga vandeweek beginnen aan m'n nieuwe straalcabine en dan kan ik ook grotere delen zoals velgen stralen. stuur maar een PM voor een geheel vrijblijvende prijsopgave
|
||||
|
||||
Waar zijn de nachten lang?
|
||||
|
||||
brabant natuurlijk
|
|||
|
|||
Quote:
brabantse nachten zijn laaaaaaaang ze komen vaak langzaam op gang ja maar dan, ja maar dan.... dusss maar het is in hank, gelocaliseerd tussen breda en gorinchem langs de a27
|
|||
|
|||
Heb nog 4 velgen als het zover is
En HANK weet ik denk wel te vinden |
|
||||
|
||||
brabantse nachten lang ??????
ben er op vakantie geweest maar om 1uur alles dood daar
|
||||
|
||||
Quote:
welk gat zat jij dan? want om 1uur begint het net heb ik het wel over eindhoven.. ik heb nog wel wat spul wat ik graag geglaspareld had ma da,s over een aantal weekjes.. cilinderkop en dergelijke..tegen die tijd mail ik je wel even.. |
|
||||
|
||||
eersel, dus ik heb de verkeerde keus gemaakt bedankt voor de tip, volgende keer kom ik naar eindhoven
golf 1 '75 (1100) golf 1 '76 (1100) golf 1 '78 (1600) golf 1 '83 (1800 gti) golf 1 '83 (1100) Last edited by Goldfinger : 14-01-2007 at 18:07. |