|
||||
|
||||
Iemand ervaring met dit merk ?
Hallo, wie heeft er ervaring met schroef-setjes van V-Maxx.
Is dit vergelijkbaar met Supersport, of zijn dit toch twee geheel verschillende setjes wat kwaliteit en rijgedrag betreft ? |
|
||||
|
||||
Ik heb een Supersport setje onder mn corrado zitten en als je goed laag wil is dat de ideale set een v-maxx setje heb ik onder de golf zitten omdat ik hem goedkoop kon kopen maar is niet zo stug als het supersport setje.Maar als je echt kwaliteit wil kwa rijgedrag moet je fk,h&r of kw kopen.
|
||||
|
||||
ik had op m'n golf ook een v-max setje zitten, kwaliteit vond ik wel goed, ringen waren ook nog goed verstelbaar na een paar maanden.
ik weet alleen niet hoe laag je wilt gaan maar ik dacht dat supersport lager kon iig.
|
||||
|
||||
Er zit twee jaar garantie op een nieuw setje. Dus voor het geld hoef je het niet te laten. Alleen vroeg ik me af of het net zo stug was als supersport en of het kwalitatief hetzelfde was.
|
|
|||
|
|||
Waar kan je die v-max setjes kopen?
En wat zijn de prijzen ongeveer? |
|
||||
|
||||
Ze worden op MP aangeboden nieuw voor 399 euro.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook een V-maxx schroefsetje.
En vind hem toch behoorlijk stug! Kan wel lekker laag |
|
||||
|
||||
op cleaned.be rijden er ook heel wat mensen rond met v-maxx en de reactie die je daar leest zijn toch allemaal goed.
je kan daar ook eens kijken/zoeken naar de ervaringen van v-maxx
|
||||
|
||||
Ik heb ook een V-Maxx schroefset, maar heb geen idee hoe het rijdt. Zit namelijk nog in de doos, aangezien de GTI nog niet klaar is !!!!
Groeten, LRR