|
||||
|
||||
MFA/Toerenteller weigeren dienst
Jetta GT, 1.8 GX
Vandaag tijdens het rijden viel de toerentaller uit. Is wel eens vaker gebeurd, maar na herstarten deed ie het gewoon weer. Nu dus niet. Ook de MFA heeft er geen zin meer in. De rest doet het nog wel helemaal, snelheidsmeter, knipperlichten, etc etc. Ook het digitale klokje. Ik neem haast aan dat het een los contact of iets dergelijks is, maar ik heb de aankomende week echt geen tijd om uit te gaan pluizen, dus als iemand anders dit heeft gehad en de oplossing weet, zou dat relaxed zijn, want ik heb het loeidruk
|
||||
|
||||
Had Benji ook al last van. Andere tellerbak in, zou de oplossing kunnen zijn.
Heb er nog wel 1 liggen. Groeten Johan |
|
||||
|
||||
jah ben k ook bang voor... jammer dat ik over een week al naar zweden vertrek en nu dus echt enorm druk ben met regelen en de finishing touches. Miss van het weekend nog tijd om naar te kijken.
|
||||
|
||||
Owwwwww, onderweg naar Zweden doet hij het vast wel weer eens een keer. Vaag probleem met die MFA, heb er ook een maandje last van gehad, en ineens deed hij het weer. Misschien toch de stekkers eens gaan controleren.
|
||||
|
||||
hahaha, jah zoals ik zeg... al vaker gehad, alleen nu bleef hij zo. Nou we merken het wel. En genoeg mk2tjes in Zweden. En anders rijd ik straks rond met een Saab Dash in de Jetta