|
|||
|
|||
skitzo met z'n golfke
en wederom voorstellen
heb mezelf al een keer voorgesteld maar heb al een tijd niet echt wat gepost dus bij deze stel ik even m'n auto voor; even in het kort een verhaaltje. een jaar of 3 geleden heb ik deze auto overgenomen van de zoon van m'n chef, deze had de auto weer gekocht van de broer van een collega. ik heb er toen net geen jaar in gereden en hem toen met m'n verstopte harses verkocht aan een jongen uit varsseveld. toen kreeg ik een 1,5 maand geleden te horen dat de auto weer verkocht zou worden ik m'n financien nagekeken en de afweging gemaakt tussen een motor en de golf die ik met spijt verkocht had..... het is dus de golf geworden de auto toen ik hem verkocht. in de tussentijd dat de auto uit logeren geweest is is er hetvolgende aan gebeurt: -JD chip met 74MM pully (uitdraai met 192,4PK en 239NM) -rondom ebc greenstuff remblokkken -andere embleemloze grille van bonrath gemonteerd -originele electrische raambediening ingebouwd -s-line powerrohr eindstuk gemonteerd -kruiskoplampen gemonteerd -BBS RS 16" in 8,5 en 9" breed dit zijn wel een beetje de basics van wat er aan verandert is in die tijd ik de auto teruggehaalt en er inmiddels het volgende alweer verandert -nieuwe kenwood headunit gemonteerd met 40GIG harde schijf via USB met nieuwe kenwood composet in de deuren en dash nieuwe kenwood 6x9 in de MDF-hoedenplank nieuwe MTX thunder 2500 sub in sledgehammer kist (sorry geen pics van dit moois) bi-xenon bij blackdevil gehaalt en ingebouwd toen reed een vriend bij heel erg hoge uitzondering voor 1 x in m'n auto en beloonde me door een velg aan bonken te rijden deze is naar cultwheels gegaan voor reperatie en is nu weer gerepareerd heb em alleen nog niet terug ik heb toen uit nijd de winterrims er maar onder gezet vw sebrings die ik bij aanschaf erbij kreeg de week erna siglachroom achterruiten opgehaald en gemonteerd toen in essen de volgende aankopen gedaan -MTS heldere zwart/rood achterlichten donkere heldere kruiskoplampen en donkere heldere mistlampen http://img.photobucket.com/albums/v...393_800x600.jpg en donkere heldere MTS zijknipperlichten(met duim van ZOAB) heb er verder nu nog de booskijker weer opgeschroeft inmiddels genoeg gelult hier nog wat foto's hier staan echter nog niet alle veranderingen van de laatste tijd op enjoy: oja ook nog slotloze greepjes gemonteerd volgende verandering wordt een motor-upgrade waarme ik rond de 210 pk hoop te halen namelijk een andere nokkenas en andere pully en chip deze ga ik volgende week halen en monteren
|
||||
|
||||
Erg leuk golfje, mooi dat je 'm weer terug hebt! Mooie kleur ook
|
|||
|
|||
oja ik heb ook nog een originele nederlandse MK1 GLS van de 1e eigenaar
zit alleen een kenteken op van '84 voor de oplettende onder ons geen idee waarom en heb nog een oud kentekenbewijs gedeelte van '78 en ik heb nog een jetta type 1 van 1983 die eigenlijk in de weg staat en dus te koop staat
|
||||
|
||||
Wat een uber geil apparaat...!!!!
|
||||
|
||||
Erg nette mk2!
Zo zie je ze niet vaak |
|
||||
|
||||
mk2 staat mooi hoeveel moet de rode 1 kosten
is voor een vriend van me
|
|||
|
|||
Quote:
rode 1 is niet te koop en dat zal die wss nooit komen ook
|
|||
|
|||
Mooie mk2 !!!!
|
|||
|
|||
Mooie g60! Zo'n kleur heb ik ook gehad. Maar dan als een 16v. Die kleur zie je niet zo heel vaak. Is een mooi kleurtje vind ik persoonlijk.
|
||||
|
||||
rs'en staan er zwaar goed onder, mooie auto
|
|||
|
|||
mooie foto plek ..op de parking van chauffeurs cafe op hank
ook voor de groote foto shoot ...mooie golf man houden zo Last edited by voklswien : 16-12-2006 at 22:30. |
|
||||
|
||||
Hele mooie G60, mooie combi zo met het zwarte lijstenpakket en de BBS met het hart zwart. Persoonlijk vind ik de heldere verlichting gigantisch afbreuk doen aan de hele trim van de auto, maar goed, het is de mijne niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie Golf, en wat je veranderd hebt staat ook erg netjes, alleen die heldere lampen niet.
|
||||
|
||||
hoeveel moet de jetta dan kosten en welke motor ligt daar in
|
|||
|
|||
Quote:
best kans dat ik het zo weer om gooi heb alle delen nog liggen ik sta zelf in 2-strijd om de verlichting aan de ene kant vindt ik het het donkere gebeuren wel wat hebben maar aan de andere kant... een origineel front erin vindt ik ook wel weer wat en een rallye front ook........... oftewel wordt nooit iets met me
|
||||
|
||||
Quote:
wat betreft jou Golf 2, mooie strakke auto met mooie velgen, maar een booskijker.....
|
||||
|
||||
rode g1 is er mooi!!
|
|
||||
|
||||
Nette g60 rest van het wagenpark trouwens ook
|
|||
|
|||
tnx voor de reacties
ben zelf ook heel erg blij dat ik de auto weer terug heb kunnen kopen dit heeft alleen een nadeel gehad, en dat is dat ik nu geen motor kan kopen omdat daar m'n spaarcentjes eigenlijk voor bedoelt waren maar goed ook dat komt nog wel, eerst morgen afrijden