|
||||
|
||||
Vaste stalen booskijker golf 3
Hoi,
Nu wil ik op mijn golf 3 een vaste stalen booskijker. Nu heb ik er een besteld maar die trekt op niks, is niet pas te maken en al helemaal niet mijn smaak. Nu is de vraag wie heeft er hier ervaring mee? Heb je er een besteld, zelf gemaakt? Alle info is welkom. Groetjes, Alexander.
|
||||
|
||||
waarom heb je m dan besteld?
|
||||
|
||||
Ik heb hem besteld omdat het op de foto eruit zag zoals ik wilde. Maar in werkelijkheid heel anders.
|
||||
|
||||
Kun je hem niet vastlassen en vervolgens afplakken zodat hij wel jouw smaak is? En dan vervolgens bijslijpen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hij was op zich wel goed voor over de grill, maar kwam niet mooi uit over de koplampen en kwam niet uit op het hoekje van de motorkap. Met bijslijpen ben je de gevouwen rand kwijt die voor stevigheid zorgt. Maar ik kan hem terug sturen en ga hem nu zelf maken. Mijn vraag is meer hoe anderen het doen?
|
||||
|
||||
Kartonnen mal, of een te grote plaat eraan vast lassen en in model kloppen. Vervolgens afplakken en bijslijpen. Misschien met photoshop beginnen!?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had al een mal gemaakt toen ik hem naar de spuiter bracht. Maar hij kon het in eerste instantie niet zelf maken. Maar heb vandaag mee geholpen en we hebben nu een booskijker uit 3 losse platen met omgevouwen rand. En het ziet er netjes uit.
|
||||
|
||||
De golf is terug van de spuiter en dit is het resultaat geworden.