|
||||
|
||||
Onderdelen type3 van 67, 69 en 72 *update*
Hey folks we hebben hier 3 fastbacks staan voor onderdelen dus als je iets zoekt laat het me gerust weten
*Van de 67er afbraak zijn deze spullen nog te koop -volledige voorkant met raamkader ongevalvrij en in goede staat zonder laswerk 500€ -Trekhaak voor de early type 3 125€ -dashbord instrumenten kilometerteller ,chroom schuivertjes enz. -stuurstang met contactslot -ruitewissermoter -volledige kabelboom -Domelight interieurlichtje -frisse lucht mechanisme met bediening -ruiten -versnellingsbak met steekassen halflange overbrenging (verkocht) -complete vooras met alles nog op en aan schijfremmen,klauwen ,stuurhuis enz... -deuren zonder laswerk *De 69er met Belgische papieren -interieur 150€ -complete vooras 130€ -versnellingsbak met cardans 150€ enz....teveel om op te noemen motor is er niet meer bij en spatborden en bumpers ook niet *Spullen van de afbraak 72er -zeer goede bodem zonder laswerk nooit aan gelast en Belgische papieren 350€ -volledige kabelboom in perfecte staat niets aan geknipt 150€ -complete vooras met schijven met alles op en aan 130€ - versnellingsbak met cardans halflange verhoudingen 150€ -dashbord in perfecte staat -lichten ,pinkers -ruiten -deuren ,moterkleppen ,voorkleppen Pop-outs voor fastback 100% compleet met goede rubbers chroom sierstrip en hendeltjes 150€ Dashbord van 68-69er in perfecte staat Stuur me gerust een mailtje als je iets zoekt foto's vind je hier http://www.flat4free.be/forum/viewt...=asc&highlight= Last edited by Guy : 24-12-2006 at 12:54. |
|
||||
|
||||
Normaal gezien heb ik dat nog wel Luuk ,zodra ik het nagekeken heb laat ik je iets weten
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik ook nog nodig!
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas heb ik maar 1 zo'n rubber gevonden en het was nog één die stuk was De moters waren er van alle 3 niet bij en vermoedelijk hebben ze die rubber met peilstok er op laten steken |
|
||||
|
||||
Update : lijstje is wat aangepast en kan eventueel wat spullen meenemen naar keverwinterfestijn op zaterdag 6 januari
|