|
||||
|
||||
Lochristi (B) 9 mei
ben vandaag effe naar belgie geweest
was een kleine meeting met (korte) sprint in LoChristi er staan wat foto's op http://www.vwshows.info/pics/?map=2004/lochristi
|
||||
|
||||
nu ook met videotje
|
||||
|
||||
Was eigenlijk ook van plan om nog even te gaan.
Maar het is verven en de F1 geworden. leuke foto's Pim had toch nog even de moeite geweest
|
||||
|
||||
Gaaf ding! |
|
||||
|
||||
ik kwam uit de richting zelzate (terneuzen) en vanaf die kant was de meeting dus niet te vinden! na een uur door de omgeving van lochristi cruisen had ik het bijna opgegeven, kom ik ineens 4 kevers tegen. ben er maar achter gaan hangen. die jongens reden ook nog verkeerd (de paar bordjes die er, vanaf de richting antwerpen, stonden waren wel erg klein).
uiteindelijk was het een kleine meeting, maar wel genoeg coole bakken. de muppet racer was er ook en had er speciaal een stinger op gezet, lekker geluidje :-) was toch nog op tijd om de laatste 25 ronden van de schummi show te zien
|
||||
|
||||
Ik kwam gisteren vanuit Oostende en ik heb even getwijfeld om langs te gaan. Toch maar niet gedaan, ik had thuis nog een hoop werk liggen. Nu denk ik "had ik maar gegaan"...
|
|||
|
|||
Nog iemand die meer fotos heeft?
|