![]() |
|
||||
|
||||
![]() je jullie lezen het goed!!!
:shock: ![]() ![]() was gisteren avond bij Yonina even naar dr buikkie luisteren wat de beebie te zeggen had hahaha... kom terug bij me Golf ja hij heeft lekker gelopen dus denk neem het er effe van... kom ik terug bij me golf denk hey een krasje bij me handgreep :? maar nee helemaal rondom is er over de gehele auto een kras getrokkken met een schroevendraaier een sleutel een spijker zoiets... dus das mooi balen hij moet helemaal op het dak na weer over gespoten worden wil ik het weer netjes hebben... bij de politie zeiden ze oh ja das zonde we kunnen er alleen niks mee... het is wel een oude golf hoor :x ja dat weet ik ook wel... morgen maar even contact opnemen met de verzekring want ik ga het niet zelf zitten dokken... morgen zal ik ook effe foto's maken dat moet zo en zo voor de verzekering...
|
||||
|
||||
![]() jezus wat achterlijk.... vandalisme heb ik een hekel aan, maar compleet nutteloos vandalisme nog meer...
Hoop dat je verzekering het wilt dekken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In mijn ogen is vandalisme altijd compleet waardeloos. Mooi klote van je Golfje. Succes met het afhandelen en herstellen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tuurlijk, maar om een voorbeeldje te geven. Mijn autoradio was(is) gejat. Maar de nerd heb alleen maar de radio meegenomen, terwijl het boekje, het frontje en de hele verdere mikmak die erbij hoorde nog gewoon in de auto lagen. Dan heb ik zoiets van... als je dan toch zo nodig moet jatten om je shotje te kunnen betalen, doe het dan goed. Kijk liever niet, maarja, dit soort dingen houd je toch.
|
||||
|
||||
![]() Ow echt balen,
Hoop dat de verzekering het dekt ![]() Sterkte en Suc6
|
||||
|
||||
![]() Zonde man, Johan.
Hoe was je verzekerd? Want met WA kan je waarschijnlijk (of eigenlijk wel zeker) naar je centen fluiten ben ik bang.
|
||||
|
||||
![]() John Travolta in Pulp Fiction zei het mooi: "you don't fuck with an other mans vehicle.. it's against the rules" en "It even would have been worth him doing it, to catch him doing it" (oid).
Kut man.. heb er alle vertrouwen in dat de golf weer tip top wordt.. maar hoop toch dat de verzekering ook nog mee wilt werken.
Last edited by Matheo : 04-12-2006 at 23:51. |
|
||||
|
||||
![]() Pff wat een ontzettende lage streek...
![]()
|
||||
|
||||
![]() vuile smeerlappen zijn t!
Succes met het herstel e.d. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() het lijkt me wel dat het gedekt is want hij is gewoon tegen taxatie waarde volledig casco verzekerd dus dat zit wel goed lijkt mij...
ik baal dr gewoon onwijs van...
|
||||
|
||||
![]() Dat is zeker k*t. Mocht je verzekering het alsnog niet dekken, kun je het waarborgfonds aanspreken. Heb ik ooit gedaan toen iemand mijn Derby aanreed en geen briefje achterliet, kreeg wel een mooi bedrag waarmee ik hem heb laten maken.
Maar echt blij wordt je er niet van! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() waarborg fonds keert alleen uit als het aangebracht is door een motorvoertuig en niet bij bekrassing voor zover ik weet...
hier zijn de foto's trouwens... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() het is wel aardig te zien zo geloof ik...
|
||||
|
||||
![]() Man, wat een stelletje fukkers zeg. Ziekelijk.
|
|
||||
|
||||
![]() tja... vaak zijn het ook bekenden
|
||||
|
||||
![]() mag het niet hopen dat het een bekende is want dan heeft ie echt een probleem...
|
||||
|
||||
![]() Ik leef met je mee ken het gevoel van dat ze je auto ff lekker voor je vernaggelen.
Hopen dat het goed komt met de golf en de financiën. Sterkte en groet, Ramon |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt toch gwoon niet begrijpen wat in zo'n figuurs hoofd rondgaat
![]() Zijn toch echt mensen die zich flink vervelen...
|
||||
|
||||
![]() wat een teringmongolen ! klauwen afhakken van dat soort personen !
|
||||
|
||||
![]() Puur Jaloezie! Wat een eikels.