![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb vd week een jetta gekocht. Kan de golf eindelijk zijn "make-over" tegemoet zien.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vetjes, jetta's zijn gaaf!
Is de lak zo slecht dat ie opnieuw gespoten moet worden? Oja, meer pics please ![]() |
|
||||
|
||||
![]() er zitten een paar plaatwerkdelen aan, die een andere kleur hebben, en het leek me wel lachen om zelf een keer een auto te spuiten/rollen. Wordt ook maar een winterauto,tenminste tot de golf klaar is. Meer foto's volgen nog, vd week eerst de golf nog een keer klaar maken voor de meeting 17 september. En daarna gaat ie de schuur in.
|
|
||||
|
||||
![]() Wie weet trouwens, of een zijruit van een golf1, in een jetta past? Anders moet ik eerst weer nieuwe stickers bestellen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
past gewoon, geen probleem. |
|
||||
|
||||
![]() goe bezig
mooie auto's |
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog wel orginele striping set voor langs de zijkant voor een jetta.
kleur is zilver. kopen? |
|
||||
|
||||
![]() mooie jetta hoor!
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd naar de jetta als ie gerold is leuk wagentje
|
||||
|
||||
![]() Bedoeling is soort van mat groen,omdat iedereen al grijs of zwart heeft. Schroefset van mijn golf eronder,en waarschijnlijk de grote 16" wieldoppen op de 13"velgen
![]() Maar goed, dit weekend hard aan het werk,en foto's zal ik hier dan wel plaatsen!! |
|
||||
|
||||
![]() Na een dag "hard"werken, is dit het resultaat:
![]() ![]() ![]() "s middags kwam mijn zwager met zijn nieuwe auto, met een mooie verrassing voor mij in zijn kofferbak ![]() ![]() ![]() Dus al met al, een fijne dag ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nice ride...
Dat mat groen staat hem goed! |
|
||||
|
||||
![]() lekker hoor!
|
||||
|
||||
![]() Dikke kleur zeg
![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig lijkt goed
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker kleurtje!!
|
|
||||
|
||||
![]() Lekker vies kleurtje
![]() Leuk projectje |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat ik de mijne dan maar zwart ga maken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
... Ja, want dat zie je nooit ![]() ![]() ![]() ![]() Duurt bij jou ook zo lang ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De "spuiter", noemt de kleur: kol.decker ( van the a-team) GROEN!!!
![]() |