|
||||
|
||||
TK: Chrome Tellerringen Klikbaar!!
Ik biede aan chrome tellerringen voor de volgende modellen:
Golf 2 / Jetta / Scirocco 3 delig Golf 3 / Vento 4 delig Golf 4 / Bora / T4 / Passat 3B 4 delig -Klikbaar dus je hoeft niks te lijmen. -Gaan in volle diepte -Bezitten een prachtige glans -Zijn netjes afgerond in de bochten -Zeer nauwkeurige pasvorm Deze sets zijn zeker niet te vergelijken met de sets die aangeboden worden op marktplaats. Kijk maar naar de foto's om het verschil te zien. Alle sets kosten 39,50 inclusief verzending PB / Mail / Bel 06-41843898 Golf 2 etc Golf 3 etc Golf 4 etc
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California Last edited by Black Devil : 30-11-2006 at 15:13. |
|
||||
|
||||
heb je voorbeelden van hoe ze bevestigd eruit zien? Ik ben altijd wel geil geweest op chromen tellerringen.
|
||||
|
||||
1 Foto toegevoegd van Golf 3
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat die van de Golf 2 ook op de tellerbak van een Amerikaan passen...
Heb je (of iemand anders) misschien ook een foto van die ringen op een Golf 2 bak?
|
||||
|
||||
Quote:
Tellerhuizen zijn gelijk, alleen de platen zijn anders dus het past er zo op.
|
||||
|
||||
van welk materiaal zijn deze gemaakt? en van welk merk?
|
||||
|
||||
Dat klinkt wel goed, maar zou graag een foto zien van de Golf Mk2 tellerbak. Wil de mijne wel opofferen. Voor de helft van de aanschafprijs ofzo
|
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas foto´s in een MK 2 tellerhuis heb ik niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Ze komen via mijn eigen leverancier. Materiaal is een soort kunststof met een dikke chrome laag erop, dus zijn niet zo krom bij montage. Pasvorm is echt zeer goed.
|
||||
|
||||
Hoe monteer je ze zonder te beschadigen?
|
||||
|
||||
Quote:
zoals boven staat Klikken |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Precies, klikken dus
|
||||
|
||||
Dat bedoel ik niet.
Hoe krijg je ze fatsoenlijk door de gaten zonder ze te beschadigen? Ik neem aan dat het net kan.
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de niet volledig ronde ringen (zoals die van de Golf 2 en 3) zal het geen probleem zijn. De kleinste diameter daarvan is kleiner dan de grootste diameter van het gat waar ze doorheen moeten. De rechthoekige kaders lijken me ook geen probleem. Wat de volledig ronde ringen aangaat... ze zijn van plastic, dus ik ga er van uit dat ze in beperkte mate wel te buigen zijn zodat ze door de gaten passen. Ik hoop dat ik je ongeveer goed begrepen heb. Had er eigenlijk nog niet eens aan gedacht. Want je kunt volgens mij het glas van het klokkenhuis niet verwijderen, althans niet bij een Golf 2.
|
|||
|
|||
Quote:
ja wel ............ |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan kan ik het niet...
|
||||
|
||||
Ik zal vanavond een paar fotos plaatsen, heb het zelf ingebouwd bij mijn VR6 vanmiddag