![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nieuw project, passat
Nadat ik de motor eruit heb gehaald (zou in de caddy, alleen die is verkocht), stond hij daar maar zielig en alleen buiten onder een kleed. Toen belde mijn oude baas me, hij had spullen opgekocht en daar zat een passat diesel van 81 bij. alleen hij heeft lichte voorschade, ook aan kokerbalken. Dus was zijn vraag of de rode passat ook nog had. mijn antwoord was ja. maar alleen het blok hadden we eruit gehaald. Toen zouden we hem naar de sloop brengen maar dat is er nog nooit van gekomen. dus de rode passat krijgt een 2e leven, mijn oude baas ziet er wel heil in en wil hem als boodschappenwagen op lange afstanden gebruiken.(is wel een turbodiesel met schijnt een gereviseerde motor, maar dat zullen we nog even uitzoeken) dus voor alle duidelijkheid: auto is niet meer van mij, heeft nu een nieuwe baas die ik ga helpen. tegen leuke vergoeding. things to do: blok gaan we weer in bouwen. auto weer op geel kenteken zetten. achterbank terug brengen, folie van de ramen, plekjes bijwerken, voor paar nieuwe schijven met blokken, trommels gangbaar maken, uitlaat vervangen. nieuwe velgen + banden, apk er weer op. en de diesel van 81 voor onderdelen bewaren. (die foto's komen van de week) ![]() ![]() maar zoek alleen nog achterlichten van de passat hierboven op de foto's ben alleen nog niet zo thuis in de type's van passat.
|
||||
|
||||
![]() Achterlichten zijn die van een passat 32B voorfacelift..
Anders post ff een foto van de achterkant, kan ik je zeggen welke achterlichten je nodig hebt... Ken wel mensen die die dingen te koop hebben staan voor weinig.... |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() beetje onduidelijke foto's
![]() ![]() ![]() deze achterlichten zoek ik of alleen de linker. foto's van de groene diesel komen nog
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel wil je er hebben? heb ze nieuw!
|
|
||||
|
||||
![]() Vette bak dude!!
|
||||
|
||||
![]() je kan er ook braziliaanse achterlicchten in zetten, ziet er vet stoer uit...
de mijne zijn al onderweg |
|
||||
|
||||
![]() Zijn die anders? Voorbeeldje van?