|
||||
|
||||
Te Ruil: Vw Type 3 Notchback
Wegens omstandigheden kan men vrouwke geen auto niet meer besturen zonder stuurbekrachtiging. Dit zeker nog een anderhalf tot 2 jaar.
We hebben voor haar een Type 3 notch onlangs gekocht en onze daily verkocht omdat ik een bedrijfswagen kreeg. Nu hebben we vandaag te horen gekregen dat men vrouwke moet worden geopereerd aan haar rug en ook een paar maand in een gips moet gaan lopen. In deze situatie is dus wel wat comfort gewenst. Bij deze dus een ruilvoorstel. Ik wil ook gerust geld bijleggen of iets dergelijks. VW type 3 notchback 1972 keiharde auto !!!! APK tot april 2007 Rijden doet deze perfect. Interieur zeer netjes. De motor wordt nog nagezien en krijgt nog een grote beurt. Wij willen ruilen tegen een auto met stuurbekrachtiging. Ik schat de waarde van deze notch rond de 2750 euro Kom maar met voorstellen
|
|||
|
|||
waar komen jullie vandaan, ik uit waspik bij waalwijk
|
|
||||
|
||||
Don woont in Sint Jansteen, dat ligt tegen Hulst (Zeeuws-Vlaanderen)
@Don, beterschap aan Rieneke Leuke stufenheck trouwens! Greetz Ron
|
||||
|
||||
Thanksss Ronneken !!
Even een update.. Daily voor mijn vrouwke is reeds gevonden. Het is een passat uit 93 geworden. Dus de notch staat zo te koop.
|
||||
|
||||
weer een update.
Hij is ook te koop met alle goodies der nog op en aan. Roest zit er niet, dus dat is mooi meegenomen !! [IMG]://images.kapaza.be/photolarge/3657477_9.jpg[/IMG]
|
|||
|
|||
1500
|