|
|||
|
|||
Even voorstellen en een vraagje
Hallo allemaal,
Ik ben Johan 28 jaar en al sinds ik me kan herinderen volkswagen liefhebber, mijn dagelijkse auto is een type 5 GTI en na veel wikken en wegen toch maar besloten er een hobby 1 bij te kopen!! Een vriend van mij zit er aan te denken zijn type 1 weg te doen, is echt een super mooi ding, maar wat is zoiets waard? Dus mijn vraag je aan jullie wat denken julie hier van dit is een kleine samenvatting: 1981 zwart GTI op kenteken, 1,9 16 V van Kronenburg motor kw verlagingsset Gepolijste BBS RS ebc schijven rond om volledigs bruin leder electrisch recaro interieur ook hemel hoedeplank enz. chrome deurklinken en gril RVS groep a supersprint Auto is volledig gerestaureerd. meer dan 1000 foto's erbij voorde rest is alles gepolijst en gepoedercoat zelfs aan de onderkant is alles gespoten. alles is vernieuwd en heeft nog geen 1000 kilometer gelopen Nu weet ik het is wat een gek er voor geeft, maar toch iemand een idee? |
|
||||
|
||||
Welkom!
Heb je een foto van die golf 1? Dat helpte een stuk! En oja, voordat er weer iemand begint te zeiken. Ik zou type 5 en type 1 veranderen in mk5 en mk1 |
|
||||
|
||||
Klinkt goed, die Mk1. Ook iets gedaan aan die Mk5 GTI? En inderdaad even wat fototjes doen en wat de gek er voor geeft. Als die goed is is 6000 geen vreemd bedrag. Maar waar baseer je zoiets op!?
|
|
||||
|
||||
28 jaar en dan een golf 5 gti,
daar kunnen er veel niet tegen op. De golf 1 zoals je vertelt, heb ik nog nooit gezien. Last edited by ruud's fridolin : 21-11-2006 at 21:56. |
|
|||
|
|||
Welkom, ben benieuwd naar de fotos.