![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ola,
Ik zoek een setje stalen wielen zodat ik mijn Sebrings eens en opknapbeurt kan geven. Ik zoek 4 stalen wielen met knappe banden voor onder mijn Golf 2, gewoon 4*100 Graag aanbieden met prijs en foto en merk banden etc. In de buurt van NH graag, tenzij het wel een HEEEL mooi setje staal is ![]()
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() Ik bied het toch maar even aan, ik heb een setje staal in de aanbieding. Zonder banden, helemaal recht en zonder deuken. Het gaat om 14" 5,5" breed staal. Met de steek 4x100. Het naafgat is 60,1mm maar dit is dus op te vangen met centreerringen. Ik vraag er 35 euro voor. PB maar bij interesse.
Het setje is in overleg af te halen in Arnhem of in Raalte. Of als je heel snel bent vanavond op Schiphol. Daar ga ik om half 11 vananvond mijn vader ophalen van vakantie. |
|
||||
|
||||
![]() bedankt, maar moet er wel bandjes bij.
ciao erdem
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Misschien dat ik nog wel wat heb liggen op mijn werk ERdem. Je weet de weg, even langs komen en dan kijken we even. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben voorzien!