|
||||
|
||||
achterklep strak maken
bij de sloop had ik een klepje gevonden met ogenschijnlijk nauwelijks roest, maar tijdens het lassen bleek de linker hoek spanning te krijgen en dat bleek te komen doordat er vanonder een centimeter plamuur de linker hoek aleens een flinke lasbeurt had ondergaan
Morgen even een aantal zaken alvast in de plamuur en roestomvormer zetten. Het plan is om met mijn broertje (betere lasser als ik een keer uit een andere schadeklep de linker hoek te halen en proberen deze netjes hierin te zetten. Die zwarte strip is echt irritant te verwijderen, morgen het laatste restje nog even! De linker hoek, je ziet het maanlandschap! De rechter kant, nog even klein beetje plamuur doen. linker gaatjes weg. Midden, had een plaatje netjes rond geknipt uit een oud scherm en deze helemaal rond gelast, jammer genoeg kreeg ik het plaatje net niet recht, maar het plaatje is wel netjes helemaal rondom gelast zonder dat de plaat is gaan trekken, elke keer even met de compressor en lucht gekoeld. Nu dus nog even een klein beetje plamuur. Laters |