|
||||
|
||||
1.8 20v Turbo Blok (Audi/VW/Seat) In Golf 2 Edition One Bouwen
Hey beste mensen!
Wie van jullie kan mij haarfijn uitleggen hoe ik het beste n 1.8 20v Turbo blok in mn Edition One krijg gebouwd? En waar moet ik op letten, welke dingen moet ik onder andere aanpassen.. Passen de aandrijfassen van bijv. Audi A3/TT - Golf4 of Seat Leon onder mijn 2er.. Of moet ik daarvoor andere assen zoeken?? enz....... Wie kan mij verder helpen?? Je kunt me het beste mailen, heb ik ook liever: rjhhouben@hotmail.com Alvast Bedankt! Grtz Roy..
|
||||
|
||||
Wat heb je zelf al gedaan om aan informatie te komen? Of ben je verder alleen lid geworden van dit forum?
Als je namelijk nog geen moeite wil doen om iets zelf uit te zoeken dan begin maar niet aan die ombouw... |
|
||||
|
||||
Erin bouwen is in een middag gebeurd. Oude bak gebruiken is het makkelijkst/snelst.
Alleen dan nog de kabelboom en een werkend motormanagement. Dan de uitlaat en ic nog. Kan ook snel. Denk dat je alles in 2 dagen voor elkaar hebt. MAAR: voordat je alle spullen bij elkaar hebt ben je zo een jaar verder... |