|
|||
|
|||
G60 voorscherm
Wie heeft voor mij een foto van een G60 voorscherm waarop het verschil met een normaal scherm zichtbaar is?
Ik begrijp dat er sprake is van een soort hap (of happen ) uit het scherm?
Last edited by Zestienkleppen : 21-11-2005 at 23:31. |
|
||||
|
||||
Et voila :
en Hoort natuurlijk nog een knipperlichtgat bij, maar die heb ik weg laten werken.
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 22-11-2005 at 08:23. |
|
|||
|
|||
Ooow, da's super zeg! Pieter, merci!
Die kleine vierkante gaatjes zijn standaard voor alle modellen met wielkuiplijsten? Of is dat nog een speciale G60 versie? Dit lijkt me namelijk een klusje voor... ...superhaakseslijpertol!!
|
||||
|
||||
Die zijn er alleen voor de G60-wielkuiplijsten. Enkele speciale Golf modellen hadden deze voorschermen (en brede lijsten) ook trouwens, waaronder de Edition Blue.
Hoe wil je met een slijptol van deze vierkante gaten gaan maken ?
|
|||
|
|||
...ik doelde op de hap eruit... Maar die vierkante gaatjes zou ik dus ook moeten maken en ik zou G60 lijsten moeten hebben.
Misschien is het in zijn geheel overzetten van G60 voorschermen toch geen gek idee. Kun je die ook nieuw imitatie kopen, of past dat dan voor geen meter? Of heb jij nog wat liggen Pieter? Je krijgt nog steeds een km-kabel van mij terug btw.
|
||||
|
||||
Ze zijn ook imitatie te krijgen ja, pasvorm zal per fabrikant verschillen. Ik heb verder niks meer liggen, maar zag volgens mij gisteren nog wel op een vw forum een paar schermen te koop.
|
||||
|
||||
Quote:
neem aan dat dit alles is om de 15"8J ET 0 velgies drin te kenne passen, heb je al foto's? |
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik heb ook een g60 omlijsting op me auto gehad met de orginele zijschermen ik had simpel weg het uitstekende clipje wat op de spatbordranden die voor zitten weggehaald en de omlijsting verder op de gebruikelijk plaatsen vastgezet. Het zat goed vast en zonder kieren.
|
|
||||
|
||||
Ik heb bij mijn Jetta die gaatjes met de boormachine en een luchtzaagje gemaakt.
|
||||
|
||||
dat wist ik niet dat daar verschil in zat. De rand is precies ook volledig anders.
|
|
|||
|
|||
Het maken van die gaten + wegslijpen van die hap in een origineel scherm kan misgaan.
Zo een had ik er op mijn g60 zitten, en die is na verloop van tijd helemaal weggeroest aan de binnenkant. (kadootje van een van de vorige eigenaren waarschijnlijk). |
|
||||
|
||||
Als je het doet...doe het dan goed Oftewel goed (na)behandelen tegen eventuele roestvorming.
|
|||
|
|||
Quote:
Als de vorige persoon het goed had willen doen had ie een origineel G60 scherm moeten kopen. Dat heb ik nu wel gedaan in ieder geval |
|
||||
|
||||
Pieter, of iemand anders, zou je hier nog even de plaatjes van de G60 schermen kunnen neerzetten? Je oude foto's doen het niet meer.
En dan vooral een beetje duidelijk een beeld van het stuk dat eruit is gesneden. Bedankt alvast, Chris.
|
||||
|
||||
Laat maar zitten, ik heb al plaatjes gevonden.
Als iemand nog een setje schermen gratis weg doet hou ik me aanbevolen. Wel een beetje in de buurt aub. De staat maakt niet zo heel veel uit, als ze maar niet door en door rot zij of helemaal gedeukt. Voor de foto-geilaards onder ons: En ze komen uit dit meesterlijke topic! http://www.golfmk2.be/forum/phpBB2/...=asc&highlight=