|
||||
|
||||
overmaat zuigers gezocht??
hallo,
weet niet of het het goede forum onderdeel is, maar ik zoek een adres waar ik voor een leuke prijs overmaat zuigers kan kopen voor mijn 1.6 eg motor ( golf 1 gti) wie weet een goed adres of website ? die voor een leuke prijs zuigers aanbieden. alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Quote:
Even zoeken in het forum hee. Hier bijvoorbeeld http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26331 Maar gaat wel over gesmeede zuigers en of je dit zoekt is mij niet duidelijk. Dus is mss niet helemaal wat je zoekt. Last edited by Mikkla : 19-07-2007 at 13:00. |
|
||||
|
||||
het motortje blijft standaard deze moet alleen geboord worden, shoppen scheelt soms al gauw 100 euro , dus als ik dat zou kunnen behalen is dat altijd weer lekker natuurlijk.
het hoeven dus geen gesmede te zijn. |
|
|||
|
|||
Shoppen scheelt zeker.
Originele zuigers weet ik niks van Succes! |
|
||||
|
||||
zou zeggen probeer googlee eens
|
||||
|
||||
ja ben ik al volop mee bezig, maar tot op heden kom ik alleen bij bedrijven die ze verkopen, waar geen prijzen bij staan ofzo,
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bellen?
|
||||
|
||||
ook een goed idee.. hehe
|
|
||||
|
||||
iemand toevallig ervaring met het duitse merk ks ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wel een bekend merk. Gebruikt een maat van mij veel met zijn werk. Als je een artikelcode hebt dan kan ik je wel een prijs geven.
|
||||
|
||||
Quote:
1ste overmaat 93039 600 2de overmaat 93039 640 de prijzen zullen wel gelijk zijn van de 2. laat maar weten alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Quote:
Oke, laat het je morgen even weten. Is trouwens het eerste artikelcode wel een overmaat? Normaal staan de laatste 2 cijfers voor een overmaat. Omdat er 00 staat. Maar morgen weet ik meer.
|
||||
|
||||
Quote:
dankje wel, volgens mij wel ja, maar volgens mij hebben alle overmaten de zelfde prijs,laat maar weten of je wat kan regelen |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik weet niet of het goedkoop of duur is. Maar hij kan ze leveren voor 65 euro incl. BTW per stuk.
|
||||
|
||||
steven prijs is zeker aantrekkelijk.
ik pb je even, |
|
|||
|
|||
ik kan je blokje wef boren honen en vlakken125 eurie
mvg jasper |