|
||||
|
||||
lekker bezig geweest met de golf 1
veel gedaan dit weekend ben nog bezig met scherm weer beetje in de lak te zetten mss morgen monteren.
Doel is nu gewoon roest aanpakken/stoppen totdat ie een keer helemaal uit elkaar gaat. Alles eerst helemaal kaal gemaakt met de schijf en dremel, toen roestomvormer erop, grondverf en weer een beetje lak. De startmotor ook weer in een nieuw lakje. lekker bezig met de dremel Roest in de hoeken maar valt op zich niet tegen Alles weer in een beetje lak. |
|
||||
|
||||
Even rekken inderdaad. Vroeg of laat gaan ze of helemaal uit elkaar, of worden ze opgegeten door het roestmonster...
|
|
||||
|
||||
het laatste hoop ik niet, is m'n enige auto dus uit elkaar kan nog even niet maar ik pak steeds wat plekken aan zodat ie niet "opgegeten" is bij de tijd dat ie wel uit elkaar kan.
|
|
||||
|
||||
scherm rechts ligt nu te drogen in de garage 3 lagen base coat en 2 lagen blanke lak.
Ziet er op zich wel goed uit maar in de garage blijf je een hoop stof in de lak verzamelen, is beetje jammer. Kun je niet spuitcabine huren ofzo???? En wat kost dat... |
|
||||
|
||||
Je kunt altijd proberen de garage nat te spuiten of een soort tentje te maken met zeil. Spuit je met een busje, of met een compressor?
|
|
||||
|
||||
compressor, maar met een tentje komt het tentje naar je toe gezogen, en nat spuiten kan ook niet echt want er zit een kelder in de garage.
Om de roest tegen te houden is het prima zo en het ziet er beter uit als een spuitbus maar toch is het stof irritant want de verf is toch ook niet echt goedkoop. |
|
|||
|
|||
ik heb sinds 2 weken een golf 1 gekocht. maar ik kan geen kleur nr vinden , weet iemand waar ik dat nr kan vinden .of de code hij is zilvergrijs en het is een cabriolethet jaar is 1980
|
||||
|
||||
sticker onder de kofferbakmat.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Als het goed is zit er idd een sticker in je kofferbak.
Zilver grijs zal waarschijnlijk L97A zijn. |
|
||||
|
||||
Gijs Hij gaat lekker zo he? frame maken van hout en het zeil er strak overheen spannen dat gaat het beste. succes ermee.
Zal hem vast wel een keer kunnen bewonderen bij ons op de dam bij het nieuwe huis.
|
||||
|
||||
Quote:
Of ze zijn altijd goed getectyleerd
|
|||
|
|||
ik dank jullie voor de hulp , ik heb de juiste kleur gevonden
|
||||
|
||||
Jeroen van bolku is erg thuis in cabrio,s
hij heeft een banner hier bovenin op de site.