|
||||
|
||||
Jetta 86 G60
Hallo, mijn naam is Jasper en kom uit Apeldoorn
Ik heb een Vw Jetta uit '86. Ik wil het al een tijdje, maar heb nu de streep getrokken om mijn auto om te bouwen naar G60 en heb al een motor gekocht. Ben nu wat delen aan het stralen, en heb mijn dynamo uit elkaar liggen om er nieuwe lagers in te doen. |
|
||||
|
||||
Leuk project. MK1 ziet er ook tof uit.
|
||||
|
||||
Deze heeft echt een tijd te koop gestaan he! goed dat je hem houd! is een leuk bakkie!
|
|
||||
|
||||
oe heb jij bbs ry's onder de auto?
Goeie plannen!
|
||||
|
||||
Hier even wat foto's van de vorderingen/ werkplek:
Last edited by Jetta-G60 : 19-11-2009 at 15:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey ja klopt! Maar kon het niet over mijn hart krijgen hem te verkopen :P |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey, ja klopt. Zijn weinig mensen die ze herkennen omdat ze zo goed als nergens te krijgen zijn maar dit zijn idd BBS RY 7.5J |
|
||||
|
||||
Quote:
Thx, mk1 is van n maat van me. is echt een top ding! |
|
||||
|
||||
Leuk project man, al helemaal omdat het een G60 wordt
|
||||
|
||||
Leuk project een jetta en g60 zie je nog steeds te weinig, succes!
|
|
||||
|
||||
Leuk ding
Maatje van Bas van 't Puchforum toch? Heb hem daar al een paar keer voorbij zien komen |
|
||||
|
||||
Quote:
ha lache, ja daar hebben jullie een uitgebreid forum :P
|
||||
|
||||
ik heb deze een keer irl gezien toen ik de golf op ging halen bij arno derby, mooie jet
|
||||
|
||||
Ik heb mijn dynamo vandaag in elkaar gezet:
, hij is weer helemaal vers met nieuwe lagers
|
|||
|
|||
is die golf ook te koop? dikke jetta
|
|
||||
|
||||
vet hoor ik ben zelf ook nog bezig met mijn jetta maar altijd leuk om te zien dat er meerdere zijn! Succes
|
|
|||
|
|||
nog vorderingen??
|
|
|||
|
|||
Succes Jasper !
|
||||
|
||||
Ik heb zeer lang niks van me laten horen, maar hier ben ik weer
De motor zit erin. Ik heb heeeeel veel foto's, deze ga ik nog uploaden. Ik heb wel een foto als voorproefje, en een filmpje Ik reed tegen een snelle polo g40! http://www.youtube.com/watch?v=tFaA...t=QL&playnext=3
|
||||
|
||||
ee super om wat foto's te zien man! kheb nog en tijdje een praatje staan make met je bij arie (paarse 16vG60)
ziet er leuk uit in dat filmpje
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |