|
|
Thread Tools | Search this Thread |
#1
|
||||
|
||||
Verschil tussen Luchthoeveelheidsmeter 16V Kr en Audi 200 5cil. turbo?
Hallo!
Ik vroeg me nou even eigenlijk af wat het verschil is tussen de LMM van een Audi 200 5 cilinder Turbo en een 16V Kr/Pl blok... (en dan niet te spreken over de diameter) Heb namelijk vaker op het forum gehoord dat turbo's en de LMM van K-jettronic niet samen gaan.. |
#2
|
||||
|
||||
Bedoel je het verschil technisch gezien? Was laatst nog een topic voorbij gekomen. Ging over de Volvo 480 turbo. Had iets met de stationair regeling te maken. Dat daar een drukaansluiting op moest zitten.
|
#3
|
||||
|
||||
Het verschil zit hem in de vorm van de trechter. De vorm van deze trechter bepaalt de verhouding lucht/brandstof. Tis een 5cil dus er zal meer lucht door de trechter kunnen gaan.
|
#4
|
||||
|
||||
Voor een beetje opgefokte 16v is dat dus ook wel fijn ?
|