![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een MIG lasapparaat, en daar zit nu een gaspatroon op (wegwerp). ik heb geen idee hoeveel hioer nog in zit, maar wil tocht beginnen met het plaatwerk lassen aan mijn kever.
Heeft iemand een idee waar ik deze patronen kan halen? Dan haal ik er 1 extra bij voor de zekerheid.
|
||||
|
||||
![]() mig mag bedoel je?
die gasflessen kan je zo bij een autoonderdelen zaak halen, zijn vaak wel duur in aanschaf. |
|
||||
|
||||
![]() Precies, en die centen heb ik even niet, die zitten in onderdelen
![]() Daarom was ik op zoek naar van die kleine gaspatronen (1 liter), van die wegwerp dingen!
|
||||
|
||||
![]() heb je geen oude lpg tank liggen.
dan kan ik er wel wat co2 gas in over tanken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik had laatst een fles gekocht 10 liter betaalde 170 euro voor aanschaf nu als ik hem elke keer laat vullen betaal ik 30 euro.
|
|
||||
|
||||
![]() Zoals ik al zei, wilde ik even een extra flesje hebben voor het geval dat het nodig is en omdat ik geen centen heb voor een grote.
Ik heb nu zo'n klein flesje van 1 of 1,5 liter en dat kost ook maar 15 euro. Dus dat valt dan toch ook wel mee. Ik kan alleen nie zien wanneer hij leeg is?!
|
||||
|
||||
![]() oke, ja dat kan ook.
als hij leeg raakt loopt de druk naar beneden maar weet niet of er een reduceer ventiel met druk meter bij zit? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee dat zit er nie oip, op = op!