|
|||
|
|||
Audi 200/5000 avant quattro
Hallo,
Naast dat ik een ovaal kevertje in resto heb, heb ik nu een nieuwe daily gekocht. Een audi 5000 avant quattro uit 1986, dus net nog lekker belastingvrij! Natuurlijk eerst nog wat foto's Hij staat nog in de USA en gaat 19 sept. op de boot naar Nederland. De audi heeft wel wat aandacht nodig, maar niks ernstigs. Ach aan een auto van deze leeftijd mankeert altijd wel iets. Ik zit in ieder geval weer vol met ideeen, maar laat ik hem eerst maar hier krijgen en op kenteken zetten Dan zien we daarna weer verder! Groeten, Patrick |
|
|||
|
|||
mooie aankoop, hoop dat er snel foto's komen van nederlandse bodem
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd, fantastische wagen! Zou het overigens kunnen waarderen als je me via PM eens zou kunnen vertellen hoe je het transport naar NL hebt aangepakt en wat je daar ongeveer voor kwijt bent?
|
|||
|
|||
super nette auto..... zo op de foto. En van dat transport richting nederland misschien een stikkie maken in het algemeen forum. Het zou mij ook namelijk interesseren
|
|
||||
|
||||
Erg stoere wagen
|
|||
|
|||
Quote:
Goed punt! Verder mooie wagen!
|
|||
|
|||
Hallo,
Bedankt voor de reacties, tot dusver viel me het transport regelen erg mee. Ik heb het uiteindelijkgeregeld met carex shipping (www.carexshipping.com). Hun regelen ook het transport vanaf oude eigenaar tot aan de haven! De auto wordt wel RO/RO vervoerd, dat wil zeggen roll on/roll off. De auto moet dus zelf de boot op en af kunnen rijden! Dit is goedkoper dan in een container! Dit is schijnbaar niet bij elke haven mogelijk, daarom komt de audi ook in A'dam aan ipv R'dam. De lokale handling kosten in de haven in A'dam moet ik ter plekke betalen als ik de audi ophaal, hoeveel dat precies is weet ik nog niet! Het viel me allemaal erg mee moet ik zeggen. Maar ik heb hem nog niet hier, even afwachten af het echt allemaal goed gaat natuurlijk! Groeten, Patrick |
|
||||
|
||||
mooie wagen, wat voor blok ligt er in ?
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Er ligt een 5cil. 10 klepper in met turbo. van 165pk. Patrick |
|
||||
|
||||
mooi hoor
|
||||
|
||||
dikke slee hoor, zal wel lekker cruisen.
|
||||
|
||||
gave bak
|
||||
|
||||
dikke bak zeg, maar snel naar nl varen dat ding
|
|
||||
|
||||
Dezelfde motor gehad in een 100 Avant... Resulteerde in een hoop fanmail uit Leeuwarden!