|
|||
|
|||
3-delige BBS RS velgen te koop
TE koop
Set BBS RS001 velgen 4 keer 7x15 et 25 steek 4*100 Rand gepoliert, hart zwart... Chromee boutjes... Geen enkele schade aan. Volledig recht, beter as nieuw... Met splinternieuwe toyo proxes T1-S banden Maat: 195/45/15 Nog nooit mee gereden. prijs 1200€ e-mail:cabby@skynet.be GReetz c. |
|
||||
|
||||
goeie prijs....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Goedkoop is duurkoop
|
||||
|
||||
heb ik maar 1 antwoord op, BBS = BBS
|
|||
|
|||
Ze zijn dan ok in een prachige staat.
Veel gaat er niet afgaan. Dan houd ik ze wel bij... GReetz c. |
|
|||
|
|||
Quote:
Cabby is 300% te vertrouwen zenne. Als hij zegt dat de velgen compleet in orde zijn, zijn ze dat ook.. |
|
||||
|
||||
mooie prijs voor mooie velgen , wie bied ???
|
|
||||
|
||||
Als ik het geld had had ik het wel geweten.
|
|||
|
|||
Ja echt velgen zijn in perfecte staat.
Iedereen is vrij ze te komen bezichtigen en breng maar een vergrootglas mee. Mo ik denk ni dat ge fouten ga vinden. Ok de banden zijn nieuw, mo da kunde wel op de foto zien... GReetz c. |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij begrijp je het gezegde niet. Een goede koop is meestal een dure -------> Goedkoop is duurkoop. BBS is goed en dus duur
|
|||
|
|||
Quote:
ben ook maar simpele jongen he, maar denk dat het gezegde juist wil zeggen dat als je niet veel geld wilt uitgeven, dat ge ook niet teveel moet verwachten en je vroeger of later voor dezelfde kost nogeens komt te staan. Maja, tis maar hoe ge het bekijkt natuurlijk. We zullen allebei wel juist zijn.. |
|
||||
|
||||
Ok : mooie velgen maar waarom geilt iedereen er zo op ?
Elke meeting zie je ze 20 keer voorbij komen ... als het niet meer is Wat mis ik dat ik er niet aan zie ? |
|
|||
|
|||
Quote:
Persoonlijke smaak misschien. Gij vind ze ni speciaal dus hebde ok geen interesse om ze te kope... Maar aan u reactie heeft niemand iets. Dit is niet persoonlijk maar gewoon een algemene opmerking... GReetz c. |
|
||||
|
||||
Weet ik
De reacties waar ze de hemel in geprezen worden heb je ook veeeel meer aan Zie het maar als een ongestelde vraag .. |
|
||||
|
||||
misschien geilt iedereen op deze velgen omdat bijna iedereen momenteel uit is op de retro-look :?
|
||||
|
||||
Als ik toch ook zulkse velgen zou hebben zouk bang wezen om er mee te rijden
|
||||
|
||||
kwijl!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Retro ? was hier retro aan ?
|
||||
|
||||
Kan jullie wel vertellen.... ze zijn verkocht
|
||||
|
||||
Quote:
Gelukkig : ze zijn verkocht .. gefeliciteerd Mag ik dan nu ook ff deze vraag stellen ? Retro ? |