|
||||
|
||||
Danny's Rallye
Hoi allemaal..
ga nu eindelijk een van mijn projecten erop zetten.. werd weleens tijd namelijk! ik heb nou sinds een jaartje een golf rallye! ben druk bezig met de auto op te knappen en als het mee zit is die voor de kerst gespoten (mn eigen kerst cadeau) haha bij het voorraam was die aardig slecht en linksachter helemaal (oude schade slecht gerepareerd) en nog een paar kleine plekjes! viel op zich wel mee allemaal vond ik! de rallye is nog helemaal origineel... maar dr gaan wel een paar dingetjes veranderen! - schroefsetje erop - ombouwen naar 5x100 - bbs rs 301 erop - brembo 305mm erop alles ligt klaar en verder blijft alles origineel gr Danny en ja de foto's zal ik dr van de week opzetten!! |
|
||||
|
||||
erg benieuwd naar deze!
mooie plannen, lekker houden zoals die is met toch wat dikke update's
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Lijkt een goed verhaal !ben ook benieuwd naar de foto's .
|
|||
|
|||
Ik ben ook wel benieuwd
Staat ie al tussen het Rallye topic kwa nummering ?
|
|||
|
|||
Ben al is wezen spieken bij deze rallye,word allemaal heel netjes aangepakt.
Komt helemaal goed met deze rallye |
|
||||
|
||||
Klinkt goed! Snel foto's plaatsen.
|
||||
|
||||
Nice! ik ben ook benieuwd!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Meer heeft een Rallye niet nodig Ik ben benieuwd naar foto's.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook !!
|
||||
|
||||
hierbij de foto's toen ik hem kocht..
82er Golf mk1 G60 Project Car 83er Golf mk1 G60 89er Golf Rallye 81er Scirocco gti Autocross Last edited by Richard : 08-12-2011 at 21:28. |
|
||||
|
||||
en hij staat er nu zo bij
zal gauw de andere foto's van me telefoon afhalen dan kan ik die er ook opzetten!
82er Golf mk1 G60 Project Car 83er Golf mk1 G60 89er Golf Rallye 81er Scirocco gti Autocross Last edited by Richard : 08-12-2011 at 21:28. |
|
||||
|
||||
Quote:
nee hij staat er nog niet tussen.. of ik moet er overheen gekeken hebben!
|
||||
|
||||
nette vorderingen al leuk sleutelplekje ook zo te zien
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
vandaag me voorschermen afgesteld samen met de motorkap en deuren!! dan kan die volgende week de grondverf in!!
hierbij nog een foto van me remmen en wieltjes
|
|||
|
|||
Top!
Weer en rallye die een goed leven krijgt |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, ik vindt ze altijd stoer lijken die rallyes!
|
||||
|
||||
Deze gaan we volgen.
Weer een Rallye wat gered gaat worden.
|
||||
|
||||
Vandaag weer even bezig geweest.. laatste dingentjes gedaan dan ga ik hem morgen wegbrengen naar de spuiter voor de grondverf! kan ik volgende week weer ff lekker schuren
ook nog elektrische ramen gekocht en nog paar kleine dingetjes! bedankt voor de reacties.. ik hou jullie op de hoogte!!
|
||||
|
||||
Vandaag tog nog weer een paar dingentjes gedaan en de auto bij de spuiter gezet!!
greetz
|
||||
|
||||
je hebt dat ding toch niet over de openbare weg achter de transporter gehangen op deze manier?