|
||||
|
||||
volkswagen bus
voor een overnachting op een bedrijfsfeest (nee geen dronken doorgedraaid ongeregeld zooitje)
GEZOCHT: vette volkswagen bus (bij voorkeur een t1)! het is maar voor 1 nachtje, dus als er een matras in kan en het een beetje schoon is het voldoende! er zal verder niet met de bus gereden worden.. periode (midden juni) alvast bedankt!
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 03-02-2010 at 10:39. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt! (voorkeur gaat toch uit naar een t1, prijs is wel begrijpelijk hoor, maar voor 1 nachtje vind ik het wat duur worden, maar misschien kan ik wat regelen met ze)
|
||||
|
||||
gewoon een mailtje aan wagen. Het is winter dus het is rustig, en misschien met wat reclame voor hen erbij...
|
||||
|
||||
Quote:
ja inderdaad, echter heb ik de bus pas in juni nodig,, (maar bedankt voor het meedenken)
|
||||
|
||||
Quote:
Kieft en Klok heeft volgens mij een gepimpte T1 bus te huur. BBT heeft een stretchlimo T1, maar ik weet niet of die te huur is.