|
||||
|
||||
DigiFIZ
Ik heb zaterdag Digifiz opgehaald met kabelboom en baksensor etc etc voor me golf gti 8V Alleen..tsja..hoe moet ik dat zeggen....euh..mmm..ja naja..ik heb de ballen verstand van hoe ik dat ding in godsnaam moet inbouwen. ....ik kan wel wat en snap het wel maar die kabelboom...mm..is me wel erg veel kabeltjes en stekkertjes...
Wie kan hem voor mij inbouwen tegen schappelijke prijs (of als vrijwilliger )? kzal vanavond wel even foto maken van de teller en de kabelboom |
|
||||
|
||||
Volgens mij denk jij echt dat de zon voor niks opgaat in Nederland
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor kan toch tegen betaling |
|
||||
|
||||
Idd vandaar de
|
|
||||
|
||||
okay
Wie is hier de elektronicus of DigiFIZman op het forum?
|
|
||||
|
||||
Het is echt niet zo heel erg moeilijk denk ik, ik ben ook niet zo van het verwisselen van onderdelen etc maar als je het probeerd blijkt het allemaal toch wel erg makkelijk te zijn. Probeer eens een google search te doen op inbouwen digifiz (ook in engels en duits proberen)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Aha...ja ik hoor van de een onmogelijk en vand e ander dat het niet zo moeilijk is. Dus ik twijfel ben bang dat ik dalijk iets sloop of draadjes doorknip waar ik spijt van krijg dus laat ik het liever door een expert doen dan dat ik zelf ga muiken (prutsen). Ik merk dat ik waarschijnlijk zelf aan de bak moet..naja kga maar eens zoeken. |
|
||||
|
||||
Zoek het eerst zelf es uit. kom je ergens niet uit, dan vraag je het hier..
|
|
||||
|
||||
Ja ik kom er zo ook niet uit. maar ik probeer het wel ergens anders..
|
|
||||
|
||||
pleaseee
Heeft iemand een link met mee rinformatie over de kabelboom van een golf2 met digifiz..ik kom er zelf vrij weinig van tegen...veel duitse sites maar allemaal halve of niet complete uitleg en tekeningen... beetje frustrerend.. |
|
||||
|
||||
Tja, dat had ik je van te voren wel kunnen vertellen...........
Tip, koop de bentley voor de Golf 2 daar staat het complete bedradingsschema van de Golf 2 met Digifiz in. Suc6 |
|
||||
|
||||
Ik ben er nou zo door opgefokt...dat hij nu MOET EN ERIN ZAL KOMEN!!
dus dit weekend...trek ik alles los...en dat ding prop ik erin..ik ben al blij dat ik een MFA heb dat scheelt al een hoop met de ombouw merk ik al wel.. |
|
||||
|
||||
Veel plezier zondag......
|
||||
|
||||
doe mij toch maar wijzertjes hoor ....
|
||||
|
||||
Zonder schema ben je echt nergens hoor, maar suc6..............
|
|
||||
|
||||
Schema's heb ik nog wel ergens op de computer.....
|
|
||||
|
||||
ik heb al schema`s maar..welke heb jij dan?
kun je me ze mailen? |
|
||||
|
||||
als je mij maar niet maandag ochted me nest uitbeld om je op te halen,
|
|
||||
|
||||
Iemand Digifiz kopen? met zooitje bekabeling en baksensor
ik vind mijn tellerset toch leuk en wil niet de moeite nemen om alles om te gooien |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor het bedrag dat je me het afgelopen week aabood....ja hoor....... Ben morgen weer binnen op de zaak, babbelen we er ff over.... |