|
||||
|
||||
M.I.V.W de foto's
goed opgezette meeting, lekker de ruimte, route goed aangegeven, mooie auto's. zeker de moeite waard geweest.
mijn auto samen met die van mick007
Passat 35i 1989 Last edited by sanderz : 18-06-2006 at 17:13. |
|
||||
|
||||
Het was weer erg gezellig!!! en erg veel nieuwe mensen ontmoet...
Helaas zelf geen foto's kunnen maken |
|
||||
|
||||
was zeker een mooie meeting, alles perfect voor elkaar, en de braadworsten smaakten erg goed!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mooie locatie, mooie auto's en mooi weer !!
super dag, volgend jaar zeker weer !! |
|
||||
|
||||
mijn persoonlijke favoriet van deze meeting:
overige foto's: ik heb de foto's uiteraard op hoge resolutie (2592x1944). mocht iemand hier belang bij hebben: pm ff. heb natuurlijk nog meer foto's maar alles uploaden duurt me wat te lang... deze foto's geven ongetwijfeld een goede impressie van de meeting! In 1 woord: SUPER! Hulde aan de organisatie en de weergoden!
|
||||
|
||||
Was m'n eerste meeting in zomer tenue...
Ben weer helemaal gelukkig |
|
||||
|
||||
SUPERRR meeting, goed weer goede lokatie mooie auto's
Perfecte vaderdag MIVW bedankt
|
||||
|
||||
mivw bedankt voor de mooie/gezellige/super meeting.
en natuurlijk ook bedankt voor de eerste prijs van de jetta 1 |
|
||||
|
||||
was weer een top meeting! heb helaas geen foto's kunnen maken. maar wil MIVW toch even bedanken. erg gaaf dat die Engelsen er waren met een paar hele gava auto's, en natuurlijk ook vele mooie uit eigen land catering was goed, en terrein mooi verhard. jammer dat het word bebouwd. maar ja er zijn vast nog wel meer terreinen daar in de buurt. tot volgend jaar dan maar weer!
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
die golf 4 met bora front vind k echt erg gaaf
|
||||
|
||||
ik vond het er ook super mooi...netjes opgezet en leuk presentje bij de ingang. foto`s staan in het fotoboek
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
was zeker weten weer heel erg geslaagd...
volgend jaar zijn we er op zeker weer bij...
|
||||
|
||||
gave fotos allemaal,
was een geslaagde dag.... de jupilers smaakte goed, alleen jammer dat de BBQ een te positieve gedachte was.... Was leuk om al de bekende weer ff te spreken en om nieuwe gezichten te zien tegen de verwachting in me daily tegen gekomen op het www zal wel door me custom stickers komen denk ik
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Ik vond het ook een super meeting !
Alles tot in de puntjes verzorgt ! Toiletten ,prullebakken ,eten,drinken, DJ !! Super gedaan !!! Volgend jaar ben ik er weer ! En nog bedankt voor de prijs ! Groeten Jasper
|
||||
|
||||
Mooie foto gevonden
|
||||
|
||||
Zeker een mooie meeting
Alleen beetje weinig schaduw.......aijaij ben weer es royaal verbrand..... zelfs met insmeren... Tot volgend jaar
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ook erg verbrand, ben ook de hele dag aanwezig geweest zondag. Moest vandaag achteruit de trap op lopen vanwege mijn verbrande knieholtes Ben blij dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad!!!