![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn golfje staat nog steeds op zijn originele veertjes. Nu wil ik hier verandering in gaan brengen als het weer wat beter wordt. Maar nu ben ik nog erg aan het twijfelen welke schroefset ik het beste kan nemen.
ik zit zelf te twijfelen tussen de volgende schroefsets: - KW variant 1 - Weitec Hicon GT - Supersport ![]() heb gehoord dat kw echt een goede kwaliteit voor lange tijd biedt, ben niet van plan om nog van schroefset te veranderen. alleen heb ik nog niemand gevonden die me wat meer over de 2 bovenste schroefsetjes kan vertellen (qua ervaring). hoewel supersport als super stug wordt beschreven (vind ik zelf ook erg stug) vraag ik me af wat de stugheid van de 2 bovenste setjes is. zelf trek ik het meest naar een kw variant 1. al vast bedankt, Erik
|
||||
|
||||
![]() supersport
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() 2.5 pagina supersport ken ik onderhand wel ![]() toch bedankt voor de info ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ervaring met de Weitec en de supersport en de voorkeur is 100% Weitec, GTI is lager dan mijn 1.3 met de Supersport en toch comfortabeler. Wegligging is totaal niet te vergelijken met elkaar.
|
||||
|
||||
![]() De laatste twee merken zijn wat goedkoper. Mijn voorkeur gaat zeker uit naar de KW, zijn wat duurder maar rijd super.
En van wat ik van anderen hoor zijn de schroefsets van H&R het allerbest.
|
||||
|
||||
![]() nog iemand die goed advies heeft welke het beste te kopen is ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Weitec en Supersport ervaring qua schroefpoten .
Geen idee waar het fabeltje vandaan komtdat Supersport stug is.. ja het is springerig . Weitec is gewoon goed: geen uitschieters . Stug maar comfortabel . |
|
||||
|
||||
![]() hey erik!
voor n test van t supersport setje moet je mark vragen ![]() die is bijna iedere aaf @ t centrum... als je hem lief vraagt dan mag je best n stukje karre ![]() naja "we" horen t wel! greets soepie