|
||||
|
||||
Vento G60
eindelijk gaat het wat sneller met de vento,
hopelijk kan ik vrij binnenkort weer met um rijden... rij nu meestal in de g40 van het vrouwtje, bevalt ook best goed maaruh dit was de vento en na wat glij werk werd dit de nieuwe look voorkantje was er ook grotendeels af meteen een reden om er een golf neus aan te hangen, pff golf spul was bij de demonteerders veeeeeeeeel goedkoper in aanschaf dan vento spul.....stom he wel nieuw voorscherm en motorkap er aan gehangen, en een gecleande bumper van een maat uit belgie er op gezet... motorkap en zijscherm waren nog in de transport primer, mat zwart. dat bracht een paar "vandalen" op een leuk idee toen ik 30 werd uiteindelijk ben ik maar met de vento aan het hobbien gegaan, motor er uit, cilinderkop aan laten passen, bergen onderdelen vervangen en toen de auto geheel gedemonteerd (ff voor de foto een koplamp en een bumpert er aan gehangen) toen een tijdje bij een maat gewerkt, en mogen werken aan de vento Bou super bedankt ! ( www.bmhdesign.nl) wat is er nu allemaal verandert? de kleur, eigen mix van lc4p geworden voorschermen de knipperlichten dichtgelast antenne gat in dak dicht gelast achterklep logo verwijderd, en corrado spoilert gemonteerd naadjes onder de achterlichten glad gemaakt achterste wielkuipranden omgevouwen en 1cm uitgeklopt alle roest verwijderd voorbumper gelast, knippers er uit en randje loopt door tot kentekenplaat foto met de mx`jes van de vrouw, staan normaal onder de g40 en staan ook te koop trouwens en de nieuwe wintervelgjes van mim in 15 inch 7j hopelijk binnenkort nieuwe fotos op locatie... zou betekenen dat ik dan weer kan rijden
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by ventastic : 29-03-2006 at 22:34. Reason: vento G60 |
|
||||
|
||||
dope!!
dikke ride geworden, heel mooi kleurtje |
|
||||
|
||||
Zeker mooi! heb je geen totaal foto?
|
|
||||
|
||||
Ziet er HEEEEEL goed uit Rob
|
||||
|
||||
Zeer nette vento.
Vooral de corrado spoiler vind ik netjes. Kleur ook zeer strak. Wat worden de zomer velgjes??? |
|
||||
|
||||
met deporsches was ie ook al mooi.. en nu weer een verbetering!
|
||||
|
||||
Netjes gedaan. Ben benieuwd naar het eindresultaat
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, heb boudewijn z,n best op gedaan
Zal hem vast wel eens voorbij zien komen rijden
|
||||
|
||||
porsches er weer snel onder!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
damn wat voor maat heb je op je wintervelgen liggen?
wat een vooruitgang trouwens zeg!.. super kleurtje! |
|
|||
|
|||
Superdik is de Vento geworden!
Echt klasse met mooie originele details zoals de corrado spoiler! |
|
||||
|
||||
Thanks mannen!!!!!!!!!!!!!!!
blijft toch spannend na vele uren werk of je een lekkere stijl te pakken heb kunnen krijgen @ Ratfinck : thanks jurgen vanSon`s have style @Cabrio1 : zomervelgen worden in ieder geval 9 en 9,5 j diepe rand 15 of 16 inch, en lage et waardes.. @ VolkswagenRacing : Yeps, boudewijn heeft gouden handen @ Tommy : Dat zal niet lukken, heb ze verkocht aan jeroen, staan nu onder zijn winter auto
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by ventastic : 01-10-2005 at 09:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
WOW!!!! vet! Weet ik weer waarom ik zelf ook C2's heb liggen... (zou ze geruild hebben, maar als ik dit zie ben ik blij dat de ander afhaakte... :p ) 6 en 8J? wat voor breedte adapters?(onder die II dan heh...)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
het zijn 8 en 9! jeetjes adapters van 30 en 40 mm :biggrin: c2`s zijn echt mega cool, maar de velgen die onder de vento komen straks zijn nog dikker
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan moet ik ook maar eens aan de slag Voorschermen zijn weg en die komen net zo glad terug als die van jouw, maar dan moet ik eerst binnenin aan de slag. Volgend jaar zomer moet er een DVD/Game gebeuren in zitten voor de kids maar wil niet altijd met schermen in mijn hoofdsteunen rondrijden dus ben op zoek naar twee hoofdsteunen om die te voorzien van schermen en dan met een stekkerverbinding zodat ik ze erin kan doen als we een langere trip gaan maken. Werk genoeg
|
||||
|
||||
@ Ratfinck : hoe gladder hoe beter he zullen de kids prachtig vinden zon game set in de vento... en jij ken fijner door rijden dan denk ik.... tenzij je zelf ook kilometers op de achterbank gaat gamen
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Sorry moet ff dit is post 666
|
||||
|
||||
En je zoon heet Damien(the OMEN)?? SPOOKY!!
|
||||
|
||||
D A M I A N om precies te zijn
Shit alweer 667 posts
|
||||
|
||||
kicke naam!